Er Stowa Flieger det jeg vil ha?

Gratulerer, det var nå egentlig ganske rask levering. Hvordan er lesbarheten for ukedag/dato-feltet? Venter i stor spenning på min DA47 med kautschuk reim. Levering kolliderte med ferien, så har fått den utsatt noen uker. Til den tid skulle et par GasGasBones velcro-reimer også være klare for levering. Har bestilt en lys oliven ZeroZero med sandblåst GGB spenne og svart SPV1 med blåbrent GGB spenne. Med disse tre reimer og en lys lærreim lavet av Olando skulle jeg være dekket inn :)

Takk for det!

Vel, nå er jo jeg en ren amatør, så jeg kan ikke gi noe kvalifisert svar her. Men jeg synes lesbarheten er god. Bildet har jeg jo tatt på skrå vinkel, og dag/dato er jo lagt ned i en form for "fordypning" i urskiven. Så på veldig spiss vinkel kan man ikke lese den, men i praksis har jeg ingen problemer, samtidig som jeg får en god kvalitetsfølelse. Må si det var en fryd å stille den inn og se alle de kontante klikkene opp til riktig dato :)

Er ikke ekspert jeg heller, men høy grad av lesbarhet og dag/dato-felt var bestemmende for at jeg valgte Damasko. Har vært vanskelig utifra bilder på nett å vurdere dag/dato-feltets lesbarhet, så er beroligende å høre at feltet er ganske lesbart. God fornøyelse med klokken.

new shoes

Da fikk jeg også de nye remmene. Veldig fornøyd. Men de virket litt tighte inn mot selve uret. Men det er jo lær, så det går vel seg til?

Nå gjelder det vel bare å lande drømmejobben så jeg kan få byttet inn i en Panerai eller Patek Philippe :)

th_20130716_123539_zps6ce91e6f.jpg

th_20130716_123902_zpsf31e25e6.jpg