Litt UPS-spotting
Vis vedlegg 319551
...ja det var kjøretøyet sitt det; skitt på utsiden, skitt på innsiden (av bedriften)...
Litt UPS-spotting
Vis vedlegg 319551
Ventet hele mandag morgen til kveld slik det var satt opp. Tilslutt beskjed om endret dag . Jeg ringer og ber de komme i dag fredag og venter igjen hele dagen , denne dagen enda lengre siden en jeg ringer på telefon sier de kan levere helt til midnatt. Først klokken 22 endres sporingsonformasjon seg nå skal den plutselig bli levert mandag. Dette er siste gang jeg bestiller noe som leveres mef UPS. Det har jeg tenkt å si til firmaet jeg handlet fra også. Jeg må også ringe i morgen for mandag kan jeg ikke.
Ikke lette å kommunisere med heller. Ingen hintom hvor de er i løypa eller noe. Bare sløs bort tiden til folk helt uten å bry deg om yrket ditt.
Det fungerer visst av og til:
Vis vedlegg 320957
Lignende har jeg også opplevd. Da viste det seg at de ventet på betaling av skatter og avgifter fra meg.Bestilte to klokkelenker 24.februar. Har bedt UPS om en oppdatering. De kan fortelle at pakken "er på vei"....
Vis vedlegg 325762Vis vedlegg 325763
Bestilte to klokkelenker 24.februar. Har bedt UPS om en oppdatering. De kan fortelle at pakken "er på vei"....
Vis vedlegg 325762Vis vedlegg 325763
Hvorfor?? DHL har jo (min erfaring) fått det til....Jeg har tidligere bakgrunn fra shipping og logistikkbransjen (over 25 år) og UPS har alltid slitt i Norge.
Kanskje ikke så overraskende når de opererer med Norges dårligste kundeservice?Jeg har tidligere bakgrunn fra shipping og logistikkbransjen (over 25 år) og UPS har alltid slitt i Norge.
Jeg bor nå i Oslo jeg og det var mye rot, men fikk pakken tilslutt.Med tanke på hvor mange pakker de faktisk leverer så gjør de stort sett en god jobb. Problemene oppstår vel oftest når underleverandør skal overta, og UPS har vel bare biler i Oslo området tror jeg.