JÆVLER!! De har stjålet mine to «manglende fullbyrding av ekteskapet» forklaringer
akkurat det gjelder vel alle private hustander i landet?posten kommer annenhver dag
Jeg har også forsøkt det, men da klarer budselskapene å sende mva-regningen til kontoradressen.Sliter litt med det samme av og til og bruker leverings adresse på Jobben når det er mulig
Enig med deg. Både på hjemlevering og hente på post i butikk er mye bedre hos posten. Jeg foretrekker det siste så slipper jeg vente inne på budet. Sist jeg hentet noe fra ups på en hamburgersjappe i nabobydelen brukte de ett kvarter på å finne pakken da den var så dårlig merket.Har ulike opplevelser med UPS og DHL, hvor DHL vel har vist seg å være mest pålitelig.
Imidlertid vil jeg gi en positiv «shout-out» til gode gamle posten Jeg har i kveld fått levert en pakke på døren, sendt fra Belgia på bare 2 dager, for denne ordnet avsender med toll/mva. Samtidig er en pakke på vei til min kone med Posten hvor Posten må ordne toll/mva, deres gebyr for dette er bare på kr 40.-
Appen til Posten er genial og automatisk plukker inn pakker på vei til deg, basert på tlf/adresse og sender deg fortløpende «pushvarsel». Siste timen før levering fikk jeg 3 varsler på eksakt hvor de var i løypa. Litt morsomt at de bruker «Nisseslede» som symbol for hvor postbilen til enhver tid er.
Vis vedlegg 386714
Oi da ja den der må en tenke på, takk for tipset.Jeg har også forsøkt det, men da klarer budselskapene å sende mva-regningen til kontoradressen.
En av økonomidamene lurte på hvorfor selskapet skulle ha regningen på foldekniver. Hun kunne ikke se at jeg hadde behov for det i stillingen min ….