Erfaringer fra Baselworld?

Medlem
3. feb. 2012
Innlegg
11
Sted
Trondheim
Hei.

Vurderer å dra nedover i år, messa avholdes i slutten av april starten på mai.

Noen som har erfaringer derfra? Del dem gjerne!

Trenger man hele helga? Skjer det noe på kveldstid etc. ;)
 
Hei.

Vurderer å dra nedover i år, messa avholdes i slutten av april starten på mai.

Noen som har erfaringer derfra? Del dem gjerne!

Trenger man hele helga? Skjer det noe på kveldstid etc. ;)

Etter hva jeg har hørt er det fint lite å ta seg til der uten en invitasjon. Tror stort sett man blir stående i vinduet å titte inn. Er sikkert utrolig spennende å være der på business, men som turist tror jeg nettoppdateringene fra klokkebloggerne fort kan bli mer spennende...
 
Etter hva jeg har hørt er det fint lite å ta seg til der uten en invitasjon. Tror stort sett man blir stående i vinduet å titte inn. Er sikkert utrolig spennende å være der på business, men som turist tror jeg nettoppdateringene fra klokkebloggerne fort kan bli mer spennende...


Det var det jeg tenkte meg. Hva med selve messa? får man prøve på seg ur, eller får man kun sett dem igjennom montervindu?
 
Så vidt jeg har forstått må man ha en invitasjon for å komme inn til de forskjellige produsentene. Så ingen prøving eller noe slikt.

Men har aldri vært der selv....
 
Baselworld er til å anbefale, er en kanon opplevelse. Er som regel de store merkene som krever invitasjon,
Omega, Rolex, Tag h., Breitling osv. Men man får stort sett se alle modelene, men ikke prøvd de på. Er man kledd pent, viser interesse og er man høffelig kan man få se og prøve hos de åpne standene.Du bør ha mer enn en dag der nede, mye å se:)
På aftenen er det alltid noe å gjøre, mange steder man kan gå. Er man frekk eller heldig, alt ettersom, kan man komme inn på de lukkede festene. På fredagen (litt usikker) er det skandinavisk aften i resturanten på messeområdet. Det kommer og en nyhetsavis hver dag hvor det står hva som skjer.

skal du bli tatt seriøst eller få prøve urene på armen, ta på DRESS med slips.

Jeg drar ned på business i år og kommer selfølgelig til å ta masse bilder og legge ut underveis:)