Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
Hehe.
Skjønner du har gjort hjemmeleksen din @Consigliere.
Begge modellene er vurdert!
Stelvio ble meget raskt avfeid pga interiøret. Alt for gammeldags. Har prøvd en guilia med samme interiør tidligere og det er MYE plastikk....
Maserati var en kandidat før forrige Macan (GTS) men jeg klarte ikke helt å bli glad i rumpa og det verdifallet en maserati vil ha. Det er et for snevert marked i Norge for dem. Hva som skjedde med prisen siden høsten 2016 har jeg derimot ikke skjønt. De jeg kikket på til 1.4-1.5 ligger nå på 2 +\-. Og brukt til 1.4....
Så en slik hadde gitt meg pluss på konto, men er noe ugler i mosen der.
Har fått pris på akra men jeg mister garantien, og får ikke godkjent Porsche Approved senere.Tør ikke det.
Gamle Cayenne liker jeg ikke. Og med siste generasjon er jeg fort utenfor budsjett om jeg skal ha motor som lager lyd.
Ditto
Er også på mer eller mindre seriøs moro-jakt selv, men er usikker på om jeg har magen (og lommeboken) til verditapet på nyere AMG’er. Prøver i hvert fall å stokke litt om på familiens «bilpark», jakten er jo halve moroen.....
Var ikke klar over at du mister Porsches garanti og mulighet for forlengelse med Akrapovic, enig i at det er en showstopper.