Ernst Benz

Suften

Støttemedlem
Medlem
26. des. 2012
Sted
Viken
Jeg har tittet en del på Ernst benz klokker på nettet. Synes de har veldig mange fine modeller. Er det noen her inne som kjenner til merket i forhold til kvalitet? Ser at de prismessig ligger fra 20' - 50' og at det sitter ganske standard verk i disse. Er det noen som vet om forhandlere, enten på nett eller butikk så hadde det vært flott.
www.ernstbenz.com

Jeg synes også Ernst Benz har noen fine modeller, og var vel selv en typisk kjøper av merket, cruise turist i karibien:) Som du sier er klokkene basert på standardverk, mens jeg opplevde at kassefinish var bra. Vil ikke anbefale å kjøpe nytt da det relative tapet ved et eventuelt videresalg blir morderisk:eek:

Min gamle klokke ligger nå ute på KS til salgs av Bluebear, forøvrig kan du eventuelt søke opp min salgsannonse for mer info.

Jeg har tittet en del på Ernst benz klokker på nettet. Synes de har veldig mange fine modeller. Er det noen her inne som kjenner til merket i forhold til kvalitet? Ser at de prismessig ligger fra 20' - 50' og at det sitter ganske standard verk i disse. Er det noen som vet om forhandlere, enten på nett eller butikk så hadde det vært flott.
www.ernstbenz.com

Min Ernst Benz ble umiddelbart en favoritt og jeg var ganske klar på at dette skulle bli en "keeper" hos meg. Jeg liker alt ved klokken og når jeg i tillegg kjenner historien om opphavet til akkurat denne er det ekstra vanskelig å selge den. Jeg har noe helt konkret i kikkerten nå og innser at Erst Benz må gå videre for å nærme meg målet mitt...