TakkerFytti faen!! Gratulerer så meget. Refr en annen tråd, frem med vazelin og servietter gutta!
Jeg tro rett og slett det er lite fotogent, må makro linse til i hvertfall.Forøvrig vil jeg, helt objektivt, si meg enig i dine observasjoner ang. UNen. Om det skyldes urets manglende fotogene egenskaper eller min utilstrekkelighet som fotograf skal være usagt, men det er virkelig et flott ut.
Finishen er i toppklasse og det er nye detaljer å oppdage hver gang øynene faller på det...
Takk, smiler stort av kommentarene her.Passaround!!! Passaround!!! Eski, du seiler opp som sonens sykeste mann (dette er SMIGER!) Jeg mangler ord - Nesten i hvert fall.
TakkHaha dette var drøyt. Gratulerer igjen
Haha. Hun har nok sett den. Problemet mitt nå er at alle som er verdt noe er keepers.haha! Her går det unna, all den trøst jeg har gitt deg sene timer på PM om hvordan du skal ro i land en 14060, før jeg vet ordet av det har du støvsugd halve skandinavia for klokker.
Kunne du lagt ut en liten liste over "inn&ut-2012", lover å ikke vise den til din "soon to be" eks-kone.
Gratulerer så mye med en kjempeflott unboxing. Før håpe du holder bedre på urene enn da jeg kjørte trippel i fjor.
TakkGratulerer så mye! For en fantastisk trippel!
Takk.Syke greier, alt jeg vil si er allerede sagt før her, Men GRATULERER med utrolig flotte ur!
Hehe. Hørtes fristende ut uansett. Morgenen min består av dusj,tannpuss, vurdering av tid/behov for barbering, klær og storming ut døren med en unge under hver arm.Oooo....
Veldig flotte klokker, Espen.
Den JLC'en har jeg også vært veldig interessert i.....bra den endte opp i gode hender
Men, jeg går og rer opp gjestesengen nå. Liker du kaffe eller te på morgenen? Husk å ta inn av avisa og slå på alarmen før du drar om morgenen.....
Takker. Skal ta godt vare på denGratulerer så mye Espen. Godt å se at GMTen min har fått et fint hjem.
TakkerGratulerer med GMT Master II og UN Maxi Diver Siklet litt på en slik UN selv
Ble jo litt av en trippel unboxing det her! Kan skjønne at du ble litt engstelig for om du fikk sove hjemme i natt
TakkerWow Espen!
Litt av en trippel unboxing! Gratulerer så mye!
TakkGratulerer så masse med fantastisk flotte klokker!
Takk, er kjempefornøyd selv.Du verden Kult at du tar den helt ut! Jeg er imponert! Tre flotte ur på hver sine vis.
Det blir braDu Eski, mo i knærne jeg blir av din trippel, gratulerer med dem alle tre, nå har du masse å leke med, når du snart må finne deg et eget sted.
Lovin' it
Takk, hehe, Neida, lang derifra. 9 kjøp, men 7 salg tror jeg.Dæven er det som skjer i klokkeboksen din om dagen? 10 nye i 2012? Insane.. Gratulerer med 3 geniale flotte klokker! Kan flytte in hos meg om jeg får låne dem..
Takk.WOW! Det der kan man kalle en produktiv dag! Gratulerer med 3 FLOTTE ur!
Takker.Grattis med fine klokker Espen!
Takker. Det går nok greit med kontoene, men har rørt litt ved noen kontoer i dag som jeg egentlig har lovet meg selv å ikke ta fra.Hei.
Så det var Mogens UN du fikk kloa i...Gratulerer så mye med din presentasjon av trippel unboxing.
Har siklet lenge på UN klokken,men har aldri fått anledning til og prøve en. Liker det du sier at den fremstår mer mektig i live en på bilder.
Ellers er jeg litt bekymret for at alle dine kontoer er blitt til klokkekontoer. Kjenner litt på den selv når galskapen blir matrialisert i nok et ur.
Skal man lykkes i denne bransjen,er en god dose med selvbedrag en viktig faktor for og stå løpet ut.
Igjen.....gratulerer så mye.
Mvh
Timebandit
Ja du er til stor hjelpNå har jeg hatt gleden av å se disse skjønnhetene "live" i kveld, og det er tre fantastiske klokker.
Sender elektroniske gratulasjoner også, og jeg tror jeg gjorde en god jobb med å blidgjøre kona di...
Takk. Hyggelig å høre.Etter at Eski legger ut en slik Trippel un box...
Setter han en standardt det blir vannskelig og holde...
Du gir motivasjon til og spare mere på klokke kontoen...
Når man ser slike smykker blir man helt satt ut..
Kjøpe lysten tar over...
:O