Et år uten en sone å forholde seg til.

Hei @Entropy, godt å høre fra deg og velkommen tilbake. Jeg var borte fra TS i over et år av mye av de samme årsakene. Selv har jeg det siste året vært tilbake, både på TS og i handlemodus. Men jeg har lært en ting, det finnes flotte klokker som ikke koster " an arm and a leg". Gleden over en klokke er ikke proporsjonal med prisen.

Hei og velkommen inn igjen @Entropy :)

Beundringsverdig at du klarte 1 år med standhaftighet ! Prøvde selv for en tid tilbake,der målet var 1 år. Men holdt kun 2 mnd.:eek:
Hva er oppskriften ?
Har betalt for støttemedlemskap i 2016, men mest for og støtte TS,samt den fantastiske nye måten og laste/publisere bilder på.
Liker dine tanker rundt det at alle-følger-det-sonen-mener-er-rett-klokke presset ! Har selv tatt noen avstikkere fra 'motorveien' og det har vist seg og være en farbar vei med masse nye og supre inntrykk.
Men så kommer man opp på 'angerens motorvei' igjen og cruiser på autopilot som en tomskalle.
Har stort sett kjøpt klokker jeg liker,ikke mtp andrehåndsverdi ! Det syns jeg har sin litt udefinerbare verdi.

Godt å ha deg tilbake! Veldig enig (som du vet) med deg når det gjelder gleden ved obskure tapsprosjekter ...
Knallstart med de obskure mikromerkene/indies/japanerne i den andre tråden.

Takk for en hyggelig retrett, folkens.
Når det gjelder å klare å holde seg unna ting etc, vil jeg tro det er som andre mål. Om man tar eierskap til målet, og kanskje viktigere, at man er motivert til å nå målet fordi måloppnåelse gir en berikelse, så når man målet;)

Og, mål som handler om å IKKE utføre en handling SKAL være enklere enn mål som krever handling.

Veldig bra at du har karret deg tilbake. Så slipper jeg kanskje å bli nedjammet på tlf og sosiale medier grunnet abstinensene dine. Ellers +1 til @Mathfjeld

Og du bør like denne posten, ellers kommer det til å ta laaaaang tid før remmen din er klar

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Entropy og Preacher
Nja, det er enklere å begynne med å røyke enn å slutte med det.

I det kverulerende hjørnet i dag :)
Du kverrulerer ikke min gode man. Den gang du var ung var ikke "slutte å røyke" oppfunnet. Men, en i min generasjon, eller enda verre @Wangensten sin generasjon vil kunne si at det er relativt mye vilje som skal til for å trosse dagens stigmaer tilknyttet en sneip som satser på sigarens lillebror.

• Liker
Reaksjoner: Wangensten
Å faen er du tilbake... :D:D:D;);););) Velkommen skal du være...

Må si meg enig en del @Entropy sier... Har selv vært borte fra sonen en god stund, grunnet familie.

• Liker
Reaksjoner: Entropy
Du kverrulerer ikke min gode man. Den gang du var ung var ikke "slutte å røyke" oppfunnet.
Du er klar over at en nyslått førtiåring er over snittet sensitiv for egen alder, og således kan tippes over kanten av slike sleivspark?
Michael-douglas-as-D-FENS.jpg

• Liker
Reaksjoner: Pollux og Preacher
Chaterine Cheetah Jones trøster deg vel dersom det viser seg å bli for ille?

Uansett, ikke ment som sleivspark. Mer en antydning over en svunnen tid som tildels må sies å være opphavet til den oppblomstringen vi ser blant de unge som innser at mye faktisk var bedre før.

• Liker
Reaksjoner: reim