Et beist med dato

Diktet er tatt tilbake
til ingen nytte vi hadde en vake
Han var en gedigen luremus
som ingen ur fikk i hus
La oss alle la @Callahan egen medisin få smake :(

Redigert av en moderator:
Merket at spenningen på å se "live" bilder av nye SD bygde seg raskt opp her.. Men litt luremusing er lov! ;)
Du får gjøre opp med en KANON unboxing av SD'n når den kommer! :cool:

Sjelden at unboxing av en 8500 PO er nedtur, men i dette tilfellet ventet vi oss noe mer... :)

Huff. Her satt jeg og nærmest siklet etter bilder av den nye Sea-Dwellern også luremuser du på denne måten, @Callahan!:eek: Regner med du gjør det godt igjen med en svært så bildetung unboxing når den endelig ankommer:mrgreen:

Uansett! Gratulerer med en bølletøff PO og lykke til med salget:)

Hyyyl, var overbevist om at det var den nye SDen du skulle pakke opp nå, og at jeg endelig skulle få se noen høykvalitets livebilder av den! Bladde raskt frem til side 2 og måtte nesten gni meg i øynene da jeg så bildet av POen. "Vent, er det sånn den ser ut på armen? Nei vent nå litt..." *smil blir om til et sukk* :mrgreen:

Ble veldig nysgjerrig nå, er siste status fra Lervik "når som helst", eller kan du fortelle noe mer håndfast? :D

@Callahan

Hyyyl, var overbevist om at det var den nye SDen du skulle pakke opp nå, og at jeg endelig skulle få se noen høykvalitets livebilder av den! Bladde raskt frem til side 2 og måtte nesten gni meg i øynene da jeg så bildet av POen. "Vent, er det sånn den ser ut på armen? Nei vent nå litt..." *smil blir om til et sukk* :mrgreen:

Ble veldig nysgjerrig nå, er siste status fra Lervik "når som helst", eller kan du fortelle noe mer håndfast? :D

@Callahan

@Kohe321 har fått vite mai men foreløpig ingen dato, dessverre :p