Et ikke helt ukjent ur

Grattis med ny klokke, når går oppholdstillatelsen for denne klokken ut tror du!? ;) Mye vil ha mer :p Tror ikke jeg hadde min mange mnd før den ble flippet igjen! :)

Gratulerer! Nå innså jeg plutselig at Monster på original gummi er knalltøft. Har aldri likt den gummiremmen, i alle fall ikke på SKX007, og egentlig ikke monster så veldig heller, men det der gikk jo opp i en høyere enhet. Litt som gin og tonic. Dvs nå har jeg dessverre begynt å like bar gin. Jeg og Shane :-|

På tide at jeg får meg en Seiko snart og blir med i klubben.

Gratulere med to fine klokker, og en monster bare MÅ jo være i en hver WIS' samling:D
Hvordan er lumen på Orienten?

Takker for det :) Lumen ser bra ut den, legger ved et lite bilde. Lyser bra, men vet ikke hvordan det ser ut etter noen timer i mørket :D

Orient_lume.jpg

Takker x 2

Grattis med ny klokke, når går oppholdstillatelsen for denne klokken ut tror du!? ;) Mye vil ha mer :p Tror ikke jeg hadde min mange mnd før den ble flippet igjen! :)

Takk for det. Denne tror jeg får permanent oppholdstillatelse gitt. Har ikke blitt noen flipper enda, men har en Breitling SOH46 som muligens henger i en tynn tråd. Må bare finne ut av hva den skal erstattes med. Er MYE jeg har lyst på :D

Gratulerer! Nå innså jeg plutselig at Monster på original gummi er knalltøft. Har aldri likt den gummiremmen, i alle fall ikke på SKX007, og egentlig ikke monster så veldig heller, men det der gikk jo opp i en høyere enhet. Litt som gin og tonic. Dvs nå har jeg dessverre begynt å like bar gin. Jeg og Shane :-|

På tide at jeg får meg en Seiko snart og blir med i klubben.

Takk takk. Har ikke vært noen stor fan av disse orginalreimene selv, men skal gi denne en sjanse. Har dessuten et par Natos liggende å vente :)

Det var noen saftige og gode ventepølser:D Gratulerer med monster og orient.

Takk for det Jon Ali

Gratulerer så mye med en cool klassiker! :)

Takker og bukker rambutan :)