Et nytt kapittel

Medlem
31. juli 2011
Sted
Sandnes
Dette blir kort og greit og med mine vanlige dårlige fotokunnskaper.

Her kommer noe jeg ikke så for meg for kun kort tid tilbake da jeg sto med en slik i hånden og kortet klart. Da feiget jeg ut fordi jeg ikke klarte å skille meg av med mitt gamle kjære ur. Vel nå har jeg greid det:p

Bildene er dårlige og klokken går feil da dette skjer fort innimellom syktbarnskrik og jeg ikke har fått rettet den etter åpning, det kommer etterhvert.

DSC_0090_zpsbf224d41.jpg
[/IMG]

DSC_0091_zpsdec5d0d7.jpg
[/IMG]

Mitt kjære IWC, endelig..

DSC_0091_zpsdec5d0d7.jpg
[/IMG]

En rugg av et ur.

DSC_0093_zps205c1eab.jpg
[/IMG]

Tenkte lenge på den svarte men et tilbud kom over meg og den hvite er nydelig.

DSC_0082_zps5f360215.jpg
[/IMG]

IWC er og blir mitt livs urmakere, det blir nok nytt ur med tiden takket være TSsuggesjonen men det blir IWC da også.

Takk for titten

En av mine (mange) IWC favoritter. Et utrolig tøft ur, gratulerer så mye!

Gratulerer så mye, IWC aquatimer er råfete! Har alltid likt den hvite best, så jeg synes du gjorde et godt valg der.

Gratulerer :)

Vært på Otteren? ;)

Takker. Nei ikke Otteren. Sto der i sommer med visa men da feiga jeg ut pga gamleuret. Dette er kjøpt av gammelt forummedlem. Men ja Otteren hadde fortjent mine kroner de også. Når jeg har prostituert meg lenge nok så skal jeg kjøpe grailen min AT chrono i Red gold der:D

Riktig merke, riktig type, riktig farge. Fantastisk flott klokke. Som den erkemonogame mannen du er tror jeg dette var et meget godt valg.

Gratulerer så mye!