Et par bilder av mine to små RÅLÆKSER

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
La for en drøy uke siden ut min datejust til salgs, men da jeg skulle ta et par bilder til annonsen for å få fart i salget, fant jeg kjapt ut at dette ikke gikk... Derfor ble salgsannonsen trukket og klokken beholdt! Jeg får vel heller grave litt dypere i lommeboken neste gang jeg skal gå til innkjøp :)

Tenkte uansett å legge ut et par av bildene, siden jeg ikke har fått lagt ut noen etter at uret kom i mitt eie. Samt for å motivere enhver som går med tankene om å skaffe seg en Datejust. En fantastisk klokke... man får bare tenke at den skal være like liten som en flikk flakk uten at det er noe å skjemmes over :) Ble visst noen bilder av submarineren også ...

IMG_0233.jpg

IMG_0235.jpg

IMG_0237.jpg

IMG_0239.jpg

IMG_0242.jpg

IMG_0246.jpg

IMG_0248.jpg

IMG_0251.jpg

IMG_0253.jpg

IMG_0254.jpg

IMG_0256.jpg

IMG_0259.jpg

IMG_0260.jpg

Stilig!

DJ er absolutt noe jeg kunne tenkt meg som dressur før eller siden. Tidsløs liten rakker det der.

Nydelige klokker, og et godt bevis på at det ikke bestandig er størrelsen det kommer an på.;)

Bra valg av fremtid.

DJ er bærre lekker... Så annonsen din og vurderte nesten...... Godt du kom til fornuft :)

Deilige bilder av en stram og kvalitetsbevisst samling!:D

Takk for det! Nå mangler det bare en Monaco som har vært inne til service i over en måned.... Så er min lille "samling" komplett inntil videre :)

Stilig!
DJ er absolutt noe jeg kunne tenkt meg som dressur før eller siden. Tidsløs liten rakker det der.

Thank you begge to! Er meget fornøyd :)

Nydelige klokker, og et godt bevis på at det ikke bestandig er størrelsen det kommer an på.;)

Så fort man blir komfortabel med størrelsen er den perfekt!

Blodharry begge to ;)
Ikke ofte man tar det som et kompliment, men tusen takk!

DJ er bærre lekker... Så annonsen din og vurderte nesten...... Godt du kom til fornuft :)
Ja, det tar ofte litt tid... Man vet ikke hva man har før det (nesten) er borte.
Hadde en nesten identisk DJ for et års tid siden, som jeg angret lenge på at jeg solgte. Det var på tide at en ny kom inn... Forhåpentligvis blir denne noe lengre i samlingen :)

Deilige bilder av en stram og kvalitetsbevisst samling!:D

Takk for det! Nå mangler det bare en Monaco som har vært inne til service i over en måned.... Så er min lille "samling" komplett inntil videre :)

Stilig!

Thank you begge to! Er meget fornøyd :)

Så fort man blir komfortabel med størrelsen er den perfekt!

Blodharry begge to ;)
Ikke ofte man tar det som et kompliment, men tusen takk!

Ja, det tar ofte litt tid... Man vet ikke hva man har før det (nesten) er borte.
Hadde en nesten identisk DJ for et års tid siden, som jeg angret lenge på at jeg solgte. Det var på tide at en ny kom inn... Forhåpentligvis blir denne noe lengre i samlingen :)

Den Datejusten er jo bare digg.:mrgreen:
En skikkelig snajsen no-nonsense samling du har der.:D
Noe særlig mer klassisk enn det skal du lete lenge etter.