Et spesielt sært ur!

45 mndr. Femogførti. Førtifem. Er det mulig...
Det var en liten periode her at jeg trodde de "andre var verre". Spesielt de som fotograferer seg selv og hverandre når de har hodet i et kjøleskap. Men de andre er ikke verre. Ikke i det hele tatt.

Du, min gode mann, må være en av verdens mest tålmodige og minst impulsive personer. Jeg blir urolig og nesten irritert bare ved tanken på at vi må vente så lenge på unboxing.

Gratulerer skal du i alle fall ha, og jeg håper at ventetiden faller kortere for deg enn for meg;)

Hehe. Spennende.
Du får sende avgårde en Mail og høre om de kam jumpe noen hours så de får levert dette raskere;)

Jøye meg! Jeg merker at jeg hadde gått til Nederland og skrapt på garasjedøren, jeg hadde ikke klart å vente så lenge.

Grattis med ur!

...og ventetid :)

Hehe. Spennende.
Du får sende avgårde en Mail og høre om de kam jumpe noen hours så de får levert dette raskere;)

Hehe, fin den.

Jøye meg! Jeg merker at jeg hadde gått til Nederland og skrapt på garasjedøren, jeg hadde ikke klart å vente så lenge.

Steintøft! Din planleggingsevne og tålmodighet MÅ jo gi deg kongelønn i himmelen.

45 mndr. Femogførti. Førtifem. Er det mulig...
Det var en liten periode her at jeg trodde de "andre var verre". Spesielt de som fotograferer seg selv og hverandre når de har hodet i et kjøleskap. Men de andre er ikke verre. Ikke i det hele tatt.

Du, min gode mann, må være en av verdens mest tålmodige og minst impulsive personer. Jeg blir urolig og nesten irritert bare ved tanken på at vi må vente så lenge på unboxing.

Gratulerer skal du i alle fall ha, og jeg håper at ventetiden faller kortere for deg enn for meg;)

Utrolig nok ville jeg nok vanligvis vært beskrevet som det motsatte av bekjente. Jeg tror derimot jeg har lettere for å vente 45 mnd enn å vente 5. Med 45 mnd glemmer man det bare, det blir en tanke som forsvinner i ventetiden. Man er allerede inneforstått med at det er lenge å vente, så hjernen godtar det og legger det bak seg. Med 5 mnd ville hver uke vært en påminnelse?

Takk til alle for hyggelige tilbakemeldinger!

Steintøft! Din planleggingsevne og tålmodighet MÅ jo gi deg kongelønn i himmelen.

+ 1 tålmodigheten lenge leve, det er nok lengre enn hva jeg hadde klart, men det er som du sier det er så lang tid at det er mulig å glemme.

Forøvrig et tøft ur