Et stort skritt for...... Meg!

Medlem
28. juli 2015
Innlegg
542
Sted
Østfold
De av dere som er like miljøskadet og bruker like mye tid her inne som meg, har muligens fått med seg at jeg forrige uke var heldig, og sikret meg en Speedmaster Reduced fra en hyggelig medasylant. Easy come, easy go, og da jeg fikk mulighet til å legge inn bud på en av mine grailer slo jeg til, og som et resultat av dette måtte Reduced'n ut på markedet igjen. Tror den lå ute i 5-6 min. før jeg måtte endre prefiks til OHPF, og den fikk ny eier allerede før den hadde vent seg til det gode liv i Østfold.
Jeg var heldig og fikk tilslaget på grailen, og Bring tok på seg det ærefulle oppdraget med å frakte den til sitt nye hjem.
Et hyggelig grønnkledd menneske fikk i morges gleden av å ringe på døren i et hjem sterkt preget av kaos og forsovelse. Profesjonell til fingerspissene tok han liten notis av dette og utførte sine plikter på uklanderlig vis, før han forsvant like stilfullt som han ankom.
PAKKE! :)


Godt embalert. Det gleder:)

Se der er det visst noe!

Omega igjen..


En ekte måneklokke! Speedmaster 3750.50. Og i meget god stand:)

Og på Ts-Nato selvfølgelig.

Takk til @TomB for en hyggelig handel! Jeg er barnslig fornøyd, og her kommer sonens mest slitte frase: Denne skal aldri selges!;)
Et lite spørsmål på tampen. Dette er min første med kun manuelt opptrekk. Hvordan vet jeg at jeg har trukket nok, evt. Finnes det en regel med x antall tørn f.eks?
Takk for oppmerksomheten! Ha en fortreffelig aften:)
 
Redigert:
Grattis! Jeg var et sekund i fra å sende TomB en PM for å kjøpe denne. Nydelig er den:) Selv om jeg har utpakket to stk klokker selv i dag er jeg misunnelig på denne. Håper det blir min tur en dag!

PS: Fin beskrivelse av profesjonell tjeneste:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Newbie
Takk og takk:) En stund siden sist jeg tok meg bryet med å lage en unboxingtråd når noe nytt kom inn, men alltid stas å få "vist seg frem" litt når man er ekstra fornøyd selv. Kan rapportere at aksjemajoriteten i Ekteskap A/S kun var middels interessert, og da bare i 2 minutter. Lettere å blåse trompeten sin her inne da;)

Grattis! Jeg var et sekund i fra å sende TomB en PM for å kjøpe denne. Nydelig er den:) Selv om jeg har utpakket to stk klokker selv i dag er jeg misunnelig på denne. Håper det blir min tur en dag!

PS: Fin beskrivelse av profesjonell tjeneste:)
Takk:) Ja, har registrert at du også ser ut til å ha en brukbar dag;)

Gratulerer med en av sonens og WIS-verdens største klassikere :)
Takk:) Tror faktisk det var det loslitte, nydelige eksemplaret ditt som virkelig åpnet øynene mine mtp. Speedmaster. Derav også den "slitte" brune natoen.:)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: heimert og Genta
Gratulerer med utrolig flott klassiker:)
Speedmaster kler det meste og spesielt brunt skinn syntes jeg. Natoen intet unntak.:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Newbie