Et uhell?

Medlem
8. juli 2011
Sted
Norge
For alle som liker historier, her kommer den:

Jeg trodde aldri, aldri, aldri, at jeg skulle ende opp med denne.
Siden 5 års alder har jeg vært fascinert av klokker, og det har aldri slått meg at jeg skulle kjøpe dette brandet. Bare bygdetullinger som kjøper Rolex!
Før i fjor sommer/høst. Da begynte jeg på oppfordring fra @SpaceCowboy å se på 5513, og det var jo en fin klokke. Når det gjaldt andre Rolex, så ble de også gradvis finere og finere, bortsett fra denne. Jeg skulle aldri ha en sånn.
Helt til jeg fikk prøve en i desember.

Her kommer bilder etter et beklagelig avbrudd:

Dette er da ingen vanlig klokkeboks
IMG_4336_zps2716ab08.jpg

Remmer?
IMG_4339_zps15ff55b9.jpg

Fin innpakning
IMG_4342_zpsd2103617.jpg

IMG_4343_zps7e5118b4.jpg

Nye bilder:

IMG_4377_zps318582c2.jpg

IMG_4381_zpsa23efe4a.jpg

photo3_zps93d1b41a.jpg

WS hvor patina kommer fint frem sammen med bikkja. Legg merke til at rem og hund er fargekoordinert.
IMG_4371_zps7114b509.jpg

Redigert av en moderator:
Gratulerer!

Mer info???

Ja @Solli!

Dette er en 1675 fra II 1967 med en fin og matt Mark II skive og visere med jevn patina. Hvit datoskive. Visstnok også original bezel, den har hvertfall startet å fade litt, så den har uansett sittet på noen år. Et 1570 merket verk som jeg skal legge ut bilder av i morgen, og en relativt fin kasse som ikke er overpolert.

Redigert av en moderator:
Gratulerer med den. Tror jeg har sett det som er av 1675'ere til salgs i verden de siste par månedene, og har også vært innom analogskift.com noen ganger og sett på den der også. Gøy at den havnet i Norge uten min påvirkning. :) Gleder meg til flere bilder.

Gratulerer med meget lekker gammel sak :D

EDIT: Se om du kan finne en brukt Jubilee lenke å bytte på av og til, det er utrolig lekkert;)

Redigert: