Etablering av interesseutvalg for klokker/ur på Handelshøyskolen BI

Dette var spennende. Jeg kommer gjerne, som gammel BI-alumni.

Har studert i England, men har tatt en del kurs på BI i ettertid. Telles det? Hvis ja vil jeg gjerne være med!

Dere er begge hjertelig velkomne som BI-alumni! :)

Vil gjerne være med hvis medlemskapet kan kombineres med medlemskap i Tweed-foreningen.

Den komboen er meget godkjent ;) BI-Alumni eller nåværende heltidsstudent?

GENERELL UPDATE PÅ UTVALGET:
Vi avventer fortsatt avgjørelse fra studentorganisasjonen på BI, men har blitt lovet at dette skal skje innen 24. April. Hittil har vi utelukkende fått meget positive tilbakemeldinger fra ledelsen, så jeg er rimelig sikker på at dette går i riktig retning.

Åpningsmøtet vårt blir tidlig i Mai. Mer info kommer nærmere!

Om noen har innspill eller forslag til utvalget forøvrig tar jeg gjerne imot det på PM! :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Heisann! Endelig kan jeg bringe gode nyheter :)

Siden tirsdag har vi kunnet kalle oss for offisielt opprettet og en del av studentorganisasjonen. Vi teller nå 37 studenter som medlemmer!

Siden godkjenningen har tatt litt lenger tid enn forventet og eksamensperioden nå er fullt i gang har vi sett oss nødvendig å utsette det "offisielle" åpningsmøtet til tidlig neste semester. Den blir da lagt til sent August, evt. tidlig September. Da er alle som har meldt sin interesse hjertelig velkomne!

Lik gjerne siden vår på Facebook for å holde deg oppdatert på hva vi driver med :)
 
Redigert:
Da er det endelig på tide med åpningsmøte! :) Vi studentene har allerede tyvstartet med et par møter, men for den offisielle åpningen av utvalget vil vi gjerne invitere dere andre med tilknytning til Handelshøyskolen BI.

Alle som har meldt interesse i tråden er herved invitert og datoen er 12. September, kl. 18. Videre detaljer rundt lokasjon etc. blir sendt på PM.
Vi håper å se som mange av dere som mulig! Foreløpig kommer kvelden til å ta form som et casual GTG med et par mer formelle innslag.

Det er ikke for sent å bli med, så er du BI-student, alumni eller ansatt er du hjertelig velkommen! Meld din interesse her i tråden eller send meg en PM.

Om noen har forslag/idéer/innspill angående åpningskvelden eller utvalget generelt mottar jeg gjerne dette.

Forøvrig minner jeg om at vi har en facebook-side der du kan følge oss.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Xalle og Jon Henrik
Jeg er dessverre(egentlig ikke) på ferie fom. 11. September. Så det var dumt.

Hvordan legger dere opp møtene fremover? Blir det foredrag, eller utelukkende mingling?
 
Jeg er dessverre(egentlig ikke) på ferie fom. 11. September. Så det var dumt.

Hvordan legger dere opp møtene fremover? Blir det foredrag, eller utelukkende mingling?

Du er velkommen til andre møter i fremtiden!

Møtene vil være en miks av foredrag og vanlig casual GTG. Vi skal også prøve å få til en form for urmakerkurs og studietur.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Heisann! Til info for alle BI-Alumni (og BI-studenter som ikke har fått med seg dette tidligere) så har vi GTG i Nydalen imorgen kveld. Send meg en PM om du ønsker å være med :)
 
Ble tatt imot på et frokostseminar på BI av en hyggelig fyr med en slik klokke:eek:
112A3EAB-1595-4188-A655-3EB1DD2956D3.png

(Usikker på om han var student eller ansatt, men regner med at det er typisk utvalgsarbeid å fasilitere frokostseminar? Uansett, om dere har et aktivt klokkeutvalg regner jeg med dette er en kjenning:))
 
Ble tatt imot på et frokostseminar på BI av en hyggelig fyr med en slik klokke:eek:
Vis vedlegg 109365
(Usikker på om han var student eller ansatt, men regner med at det er typisk utvalgsarbeid å fasilitere frokostseminar? Uansett, om dere har et aktivt klokkeutvalg regner jeg med dette er en kjenning:))

Jøsses! Trodde jeg hadde relativt god kontroll på klokkekolleksjonen på campus, men denne har jeg ikke sett før.
Tipper at frokostseminaret var arrangert av ansatte ved fakultetet :)

Alumni her! Med på en GTG dersom gruppen fortsatt er aktiv :)
Vi er fortsatt oppe og går - med jevnlige GTGs, så du er meget velkommen! Jeg er personlig nå uteksaminert fra BI og har gitt stafettpinnen videre. Ved interesse er det bare å sende mail til president.watch@sbio.no så får du nok invitasjon :)
 
  • Liker
Reaksjoner: christoball og Genta
Ble tatt imot på et frokostseminar på BI av en hyggelig fyr med en slik klokke:eek:
Vis vedlegg 109365
(Usikker på om han var student eller ansatt, men regner med at det er typisk utvalgsarbeid å fasilitere frokostseminar? Uansett, om dere har et aktivt klokkeutvalg regner jeg med dette er en kjenning:))

Det viktigste @Genta;
Alt var vel bedre i Sandvika?
 
Det viktigste @Genta;
Alt var vel bedre i Sandvika?

Seff!!! Allikavel riktig valg...

Men bedre klokkeutvalg i Nydalen gitt:) Følte meg veldig alene med Rolex i klassen. Husker en annen DJ36 med blå skive og en Ålesundspike med pike-Datejust. Ellers bare ræl.