Ett år har gått

Medlem
17. sep. 2012
Innlegg
3.912
Sted
Oslo
Så var vi her igjen.:eek:

Klokken 21.10 den 17. september 2012 meldte jeg meg inn på Tidssonen. Det som i utgangspunktet skulle være en handel med good guy ble til frekvente besøk og handler, samt prat om alt og ingenting. Har også vært så heldig å være med på flere GTG med hyggelige folk av TS, GTG på BI med en super gjeng, kjøpt og solgt klokker i hytt og gevær med good guys på forumet, har til og med kjøpt bil av en her:eek:
Derfor falt en slik unboxing perfekt med min 2xWIS, litt flaks må man ha.

Jeg har lengtet etter en ny klokke siden jeg solgte unna for to uker siden, tenke seg til:rolleyes:

Det ble spådd av svensken @adamskater at det endelig ville være en Audemars Piguet Royal Oak, men som alle vet har svensker alltid feil:p

Det ble ikke en AP denne gangen, jeg har satt meg noen mål utenfor den horologiske verden som har tenkt å holde:eek:
Harde prioriteringer måtte til... Dessverre:(

Jeg har vært innom en del ur siden jeg meldte meg inn på TS, jeg nevner i fleng:
Seiko SKX007
Hamilton Khaki King
Tissot PRC200
Citzen Nighthawk
Raymond Weil Tango
Orient Golden Eye
Casio DW-5600E
Omega Seamaster 2220.80
Omega Speedmaster 3570.50
Omega Seamaster Vintage 64'
Omega Seamaster Vintage 58'
Sicura Chrono
Citizen Bullhead
Rolex Submariner 16613
Breitling Aerospace
Rolex Datejust 16030
Jaeger LeCoultre Reverso Grande Duodate
Omega Seamaster 212.30.41.20.03.001
Rolex GMT-Master II 116710LN

Og nå denne:




Jeg tullet ikke:confused:
Virkelig:eek: En Seiko:confused: Er det en klokke å feire en 2xWIS med:confused:
Må da være noe feil her...


Nei dette er ramme alvor. Jeg trengte en billig beater og her er den.

Etter noen bilder til selvsagt:p


Så får vi se. Kanskje det er gjemt noe annet snaks oppe i boksen???



























Nei det er det ikke. Det er min nye hverdagsklokke.

Seiko SARB023 - direkte fra Japan.




Nye 6R15C



Den tar seg så godt ut på hånden at dere må tåle noen til...

Den var med på jobb også. Veldig fin å spille tennis med:eek:


Godt å ha noe pent å se på når man venter på grønt lys i Smestadkrysset:cool:


Det var det.
Jeg koser meg veldig allerede, virker som en veldig fin klokke. Den skal prøves ut med skinnreimer og nato. Gleder meg.
Blir mange bilder av denne fremover.

Så til slutt vil jeg takke brukerne av TS for at dere er de dere er og gjør dette til ett helt supert forum:D
Kan ikke få sagt det nok ganger.
Gleder meg nå til flere flotte år på TS, for selv etter ett år er dere nok ikke kvitt meg helt ennå.

Post #2000 bitches
 
Redigert av en moderator:
Fantastisk fin markering Wangensten. Nå vet jeg jo hva du trakter etter, og er veldig kult at du viser ekte klokkeglede ved å unboxe et rimeligere, men likevel flott alternativ! Jeg likte den hvite skiven godt!



....og i lige måde;)

Grattis med dobbelt idiotisk klokke servant.
 
Fantastisk fin markering Wangensten. Nå vet jeg jo hva du trakter etter, og er veldig kult at du viser ekte klokkeglede ved å unboxe et rimeligere, men likevel flott alternativ! Jeg likte den hvite skiven godt!



....og i lige måde;)

Grattis med dobbelt idiotisk klokke servant.

Godt sagt om klokkeglede og pris @Entropy!

@Wangensten: Grattis med WIS x2 og ny flott klokke!
 
Redigert av en moderator:
Grattis med flott Seiko og 2xWIS Wangensten!
Hvordan føles den på hånden? Hadde tenkt meg en ganske lik faktisk ;)
 
Grattis! Virkelig en fin hverdagsbeater det der Wangensten. Kult at du valgte hvit skive også.
 
Det der lyser det respekt av faktisk. Å gå ned den horologiske stigen er ikke lett! Du solgt to kremur og landet her.. Men kun enn så lenge tenker jeg. Når det er sagt, så er den seikoen lekker! Du har kommet for å bli Wangensten, hyggelig å treffes!
 
Dette var en skikkelig wis-utpakking; det er lett å glemme at horologisk glede ikke trenger å koste skjorten!
Nydelig Seiko, jeg hadde denne med sort skive tidligere.
Gratulerer :)
 
Jeg passer på Mikke sin gamle 021... Hadde den på meg i dag, faktisk!

Grattis med kjempeflott klokke. Likte den godt med lys skive også! :)
 
Grattis med 'två tusen' @Wangensten !!
Seiko SARB er som regel supersnadder det og dette står ikke tilbake for noe som et godt forbilde på 2xWIS-og-Sonenbursdags-post.
Takker for dette året og spent på veien fremover :)
 
Redigert av en moderator: