Ett år har gått

Grattis! Kjempeflott klokke! Er enig med de andre her inne, viktig å kunne fortsette å glede seg over de mindre dyre modellene, selv etter å ha vært gjennom såpass mange kremur som du har!
 
Dette var en flott unboxing å lese! :)

Gratulerer så mye med en lekker Seiko og ikke minst 2xWIS:D Ser frem til å følge deg på veien videre.
 
Gratulerer med en virkelig lekker og stilig Seiko og 2xWIS! Kjør på videre :)
 
Gratulerer med dobbel WIS!:D

Grattis med en flott Seiko!:D

Tusen takk @Raymond75, får se om jeg klarer å holde litt kjeft fremover og jeg stor trives med SARB'en;)

Fantastisk fin markering Wangensten. Nå vet jeg jo hva du trakter etter, og er veldig kult at du viser ekte klokkeglede ved å unboxe et rimeligere, men likevel flott alternativ! Jeg likte den hvite skiven godt!
....og i lige måde;)

Grattis med dobbelt idiotisk klokke servant.

Tusen takk @Entropy, håper mine prioriteringer er riktige:confused: Jeg liker virkelig denne klokken, skal være forsiktig med å si keeper, men den blir ihvertfall en god stund.

Godt sagt om klokkeglede og pris @Entropy!

@Wangensten: Grattis med WIS x2 og ny flott klokke!

Tusen takk @gmortens Liker klokker jeg vet du:eek:

Rå bra:) som sagt over viser dette til ekte klokkeglede!
Grattis *2

Takk @Mysil

Grattis med flott Seiko og 2xWIS Wangensten!
Hvordan føles den på hånden? Hadde tenkt meg en ganske lik faktisk ;)

Takk @HCWL Den sitter faktisk fantastisk godt på hånden, en ren fryd. Det er ikke store forskjellene mellom denne og en AP RO 15300, kanskje jeg bare tar denne istendenfor og skipper de andre planene:rolleyes:

Gratulerer med flott Seiko og ikke minst 2xWIS :—)

Tusen hjertelig takk @endofmessage

Grattis med flott Seiko! :cool:

Takk @Jas

Grattis! Virkelig en fin hverdagsbeater det der Wangensten. Kult at du valgte hvit skive også.

Takk @TomB Det er definetivt en hverdagsbeater og til hvit skive sier jeg: tar seg godt ut på en PP Nautilus også;)

Det der lyser det respekt av faktisk. Å gå ned den horologiske stigen er ikke lett! Du solgt to kremur og landet her.. Men kun enn så lenge tenker jeg. Når det er sagt, så er den seikoen lekker! Du har kommet for å bli Wangensten, hyggelig å treffes!

Dette varmer @Timekeeper takk. Har ikke vært lett dette, men nå jeg har staket ut en kurs ønsker jeg å følge den. Og jeg kan love at jeg vil komme sterkere tilbake på klokkefronten, du kan starte med å selge meg din nydelige 15300?;)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med knallfin Seiko, den likte jeg godt :D

Takk @Rød da er vi ihvertfall to som liker den, virker som det er flere også:p

Den var virkelig fin - gratulerer:)

Tusen takk @trojen

Godt skrevet!

Gratulerer med 2xWIS og flott Seiko. :)

Prøver jo alltid å gjøre litt ut av unboxingene, er jo en happening:D Så takk @crown guard

Gratulerer med 2xWIS óg flott klokke!

Takker @Minuteman

Gratulerer så mye med en flott Seiko. Perfekt beater:cool:

Takk @iron-man helt enig i at den er perfekt som beater:cool:

Dette var en skikkelig wis-utpakking; det er lett å glemme at horologisk glede ikke trenger å koste skjorten!
Nydelig Seiko, jeg hadde denne med sort skive tidligere.
Gratulerer :)

Vise ord. Takk @mikkemus23 så på bilder av din SARB021. Men fant ut jeg trengte en klokke med hvit skive og er glad Seiko leverer en med hvit også.

Jeg passer på Mikke sin gamle 021... Hadde den på meg i dag, faktisk!

Grattis med kjempeflott klokke. Likte den godt med lys skive også! :)

Tusen takk @boenna_69

Gratulerer med en flott Seiko og 2k poster! Virkelig lekker med den hvite skiven!:)

Fint du liker den @Sloppmann

Grattis med 'två tusen' @Wangensten !!
Seiko SARB er som regel supersnadder det og dette står ikke tilbake for noe som et godt forbilde på 2xWIS-og-Sonenbursdags-post.
Takker for dette året og spent på veien fremover :)

Takk @adamskater Ble litt tilfeldig at det slo seg sammen med unboxing og 2xWIS. Men flott var det:D

Gratulera med fin og annleis seiko, og lukke til med dei neste 2k postane:)

Takk @Jørn Skal prøve å holde igjen så det ikke blir 2000 nye poster med en gang... Trenger litt forskjellige Seiko'er fint å se at de leverer gode varer på annet enn bare tool-watches.
 
Redigert av en moderator:
Lekker! Gratulerer!

TAKK @SoulG

Gratulerer med en kul klokke samt dobbelt wis da :)

Tusen takk @Greg

Nydelig klokke og dobbel WIS. Gratulerer med begge! :D

Takker @flyback

Grattis! Kjempeflott klokke! Er enig med de andre her inne, viktig å kunne fortsette å glede seg over de mindre dyre modellene, selv etter å ha vært gjennom såpass mange kremur som du har!

Takk @Alinoe Veldig sant det du sier, må ikke glemme de små gledene:)

Den var flott! Gratulerer så mye:)

Takk @Thomas84
Dessverre har jeg så små håndlet at du ikke får prøvd den:p

Gratulerer med fin fin klokke,samt 2K jubileum:)

Tusen takk @Timebandit

Gratulerer med 2xWIS og en finfin ny Seiko :)

Takk @acnorway Jeg digger den nye Seiko'en.

Gratulerer x2. Virkelig flott den Seikoen!

Takk @Dingle

Gratulerer med pen Seiko og dobbel WIS! :)

Hjertelig takk @Yallaboy

Digger den sarben der! Første på sonen med hvit skive?

Gratulerer så meget! Og så klart; grattis med dobbel wisdom :)

Takk @cosmo_dud Jeg har ikke sett noen med hvit skive som jeg kommer på i hvertfall.
Burde vært flere av denne på TS:cool:
 
Redigert av en moderator:
Redigert av en moderator:
Haha, klubbene får gjennomgå etter slike GTG's! Litt kjipt å ikke få testet klokker, da de fleste har lenker og reimer tilpasset nette pikehåndledd:p