Takker for alle synspunktene her. Kommer til å vente til 20 års dagen min da det blir en fin ting å tenke tilbake til og gir klokken litt historie. Samtidig hadde det vært veldig morsomt å fått bursdagen min i sertifikatet som blir nevnt her
Som noen skriver her så kommer klokker etter mye annet, og det er strengt tatt ikke noe jeg behøver. Uansett om en er ung og etterhvert skal flytte inn i sitt eget synes jeg man kan unne seg noe til 20 årsdagen, mener dette er ett tall som har litt mening mtp alder.
Skal inn til Oslo før jul å snakke med Bjerke, kanskje det allerede nå kan avtales å få en klokke presist på den datoen. Litt usikker med å gjøre ett kjøp der, har lest veldig mye negativt om dem, men blir veldig langt å reise andre steder.
Høres fornuftig ut.
Alt det posivite man kan si om Bjerke drukner fort i hverdagen, også min egen. Ta deg en tur til Oslo og snakk med dem, du blir sikkert godt mottatt og de kan nok hjelpe deg med det du ønsker.
Alternativt kan nok både Jørgensen i Tromsø og Lervik Ur i Haugesund være en god hjelp, eventuelt også Saastad i Porsgrunn.
Jeg ser forøvrig ikke noe negativt i å spare opp til noe "unyttig" som 20 åring i forhold til å blåse samme sum på bilstereo f.eks .. Klokken varer mye lenger og gir mye mer glede per krone fordelt på tiden du kan ha den.