Etter å ha reist langt og lenger enn langt....

Medlem
2. des. 2010
Sted
Bergen
En lang ferd mot målet er over:)
IMG_7395.jpg

Sterke saker krever sterk kaffe!

IMG_7398.jpg

Stemningen begynner å bli god!
IMG_7399.jpg

Deilig!
IMG_7417.jpg

Hun skal snart få ny bezelring så skal alt bli bra igjen stakkars:)
IMG_7454.jpg

He he , rask på avtrekkeren du Mathfjeld, kommentar før jeg var ferdig med å legge inn er imponerende!:). Ser nå at jeg skulle kjørt ett og ett bilde. Men brukte ca 20 minutter på å få til dette bilde-photobucket-img-url greiene så det tok vel lang nok tid.
Skal dykke lite, men ut i masse hardt vær. Da gjelder det å ha noe som holder:)

Har hatt klokken i en god uke nå, de første 2 dagene syntes jeg den var aaalt for stor, prøvde en kompis sin sub
idag... Følte jeg hadde tatt på meg en lekeklokke:) Denne klokken har en magisk tiltrekningskraft på meg.

Grattis med en skikkelig go' klump !

Rolex blir ikke mer rått enn dette.

Hva skal du med ny bezel btw ?

Gratulerer! Den er for stor for meg, men som du sier så vender man seg til alt og da blir plutselig det normale lite.. Nydelig klokke..

Kjempefin Rolex. Dato uten cyclop - det lar seg høre. Hører noen sier at den ikke er elegant nok til findressen, men jeg mener nå hva jeg vil om akkurat det.

Det snakkes også en del om størrelsen. Er den ikke omtrent 41mm? Det høres nesten ut som om den skulle være 47mm.

Nyyydelig er den, gratulerer!

Hva er det med den bezelen forresten?

Bezelen mangler perlen sin så det må fikses på. Går visst ikke an å bare kjøpe ny perle desverre. Virker rart på meg men noen skal vel leve av dette her og:)

Ser det litt bedre her.
IMG_7412.jpg

Gratulerer med ny klokke. Trodde bestemt du fant disse perlene på ebay, men mulig jeg tar feil.

Gratulerer med en sinnsykt flott rolex!:D...den er bare så utrolig pen!....

Jeg synes også det var merkelig at man ikke skulle klare å fått på lumedotten, og at dette ville blitt billigere:/