Etter tre lange år venteliste var dagen endelig kommet.

Står du i venteliste på 5711?

• Antall stemmer
    51
Grattis!!!! Den perfekte grail:) Unødvendig å kommentere hvor flott denne er!

Jeg er en av dem som svarte at jeg står på venteliste, så håper ikke informasjonen du fikk av Patek stemmer...!!!

Det som taler mot at 5711 er utgått:
- Bjerke har ikke hørt om dette.
- Jeg har ikke sett noen av de store klokkebloggene eller forumene si det samme (utover generelle rykter som popper opp hvert kvartal).
- 5711 står fremdeles på patek.com: http://www.patek.com/en/mens-watches/nautilus/5711-1A-011

Det som taler for at din informasjon er korrekt:
- Patek sa det selv til deg... hvorfor si noe som ikke stemmer til sine kunder?
- Leveringen av min 5711 drøyer.

Uansett, gled deg med den flotteste av de alle:)

@Genta - Takk for det. Jeg syntes den er helt fantastisk.
Jeg skjønner at tematikken rundt at denne er utgått er litt betent. Det mange som står I liste, og det er ikke bekreftet fra noen enda. Jeg fikk jo selv en liten anelse om at noe var på gang. Jeg skulle egentlig få min I desember, og fikk beskjed om at min var utsatt grunnet produksjonsstopp. Jeg antok at det hadde oppstått en feil I produksjonsanlegget e.l, men det kan jo faktisk hende at de strupet produksjonen?

@aksgro - Nei, jeg anser meg ikke som ferdig. Jeg venter enda på en klokke fra Patek. Og jeg vil jo gjerne ha en Lange inn I samlingen, så ferdig blir man vel egentlig aldri :)

Tusen takk for gode gratulasjoner.

For meg er dette riktignok ikke en Grail - det stemmer at jeg har drømt om denne siden jeg startet å interesse meg for klokker, men I mitt vokubular er grail synonymt med End Game. Og der er jeg ikke enda :)

• Liker
Reaksjoner: aksgro og Genta