Etterlengtet familieforøkelse!

Gratulerer med flott klokke og velkommen i klubben! Fint å se at du er fornøyd, føler meg jo litt delaktig i denne:)

Har min på hirsch medici (mørk brun) for tiden, en flott kombo. Fare for at det blir en rally etterhvert også, denne klokken kler virkelig diverse lær.

Bare vent til du begynner med diverse rem kombinasjoner. Blir nesten litt Panerai tendenser. Det finnes knapt en rem som ikke passer til Speedy.

Grattis!

Enig med JonasV her...

Kan anbefale Hirsch Heavy Calf (inspirert av Semmern)

2011-08-12161725.jpg

Ellers så funker jo brun NATO overraskende bra (IMHO)

2011-09-11163943.jpg

Og selvfølgelig Bond NATO...

2011-09-11163705.jpg

Gratulerer med flott klokke og velkommen i klubben! Fint å se at du er fornøyd, føler meg jo litt delaktig i denne:)

Har min på hirsch medici (mørk brun) for tiden, en flott kombo. Fare for at det blir en rally etterhvert også, denne klokken kler virkelig diverse lær.

Hei igjen Ole! Jo, takk for det og takk for bistand i innkjøpsprosessen ;) Den brune Hirsch'en din gjør seg godt, synes jeg.

Og boenna_69, takk for tips med tanke på remmer! Heavy Calf hadde jeg faktisk liggende, står påmontert i dag :) (Semmern har nok påvirket både meg og flere både med tanke på innkjøp av klokker og remmer..)

IMAG0039-1.jpg

Hyggelig at jeg har positiv innvirkning på dere, om enn negativ innvirkning på bankkontoene deres ;)

Speedy tar seg bra ut på det meste ja! Hirsch Heavy Calf i sort med hvite sømmer er jo nevnt allerede. Ellers har vi mesh

DSC_0059.jpg

og Zulu

IMG_0144.jpg

som ikke ser så verst ut de heller ;)

Mån inn i rekken av gratulasjoner! Speedyen er en vinner!
Må ja bare må ha! Ganske ny her jeg, hei forresten!