Etterlengtet utboksing

Medlem
10. okt. 2010
Sted
Bournemouth, UK
Et klokkekjøp har lenge stått på trappene, og gjennom en sommer med fotooppdrag og dørvaktjobbing har klokkekontoen sakte men sikkert blitt tjukk nok, og det er på tide å pakke ut vidunderet.

Jeg var ute etter en litt pen hverdagsbeater, og i dag tidlig kom det en pakke fra asylets egen Beining (for øvrig absolutt en good guy).
a6u4yry9.jpg

Først noe hvitt, og så noe rødt.
4u7u8eda.jpg

je3yguhe.jpg

Forventet å se en flott klokke idet jeg åpnet boksen, men Beining kan det å pakke, så her var det enda mer bobleplast å leke seg med.
8a4e2u6u.jpg

u2apadab.jpg

Etter all den bobleplasten måtte den rett og slett direkte på neven, og her kommer det obligatoriske ws-et:
a3yzuhu2.jpg

En Omega Planet Ocean XL der, altså. La egentlig ut en WTB på en 42mm, men et godt tilbud på en XL kombinert med heftig kjøpelyst måtte bare ende med kjøp. Jeg har hele tiden vurdert XL, og det var i utgangspunktet den jeg ville ha, men så begynte jeg å tenke at den kanskje er litt for stor og blingy, og gikk over til lillebroren. Vel, nå sitter storebroren på neven, og den føles ganske perfekt. Føles både lettere og mindre enn jeg hadde trodd, og jeg tror vi kommer til å bli skikkelig gode venner.

Jeg er fornøyd, og nå gjenstår det bare å kjøpe noen NATOer og en fin skinnrem til den.

Stor grattis!

Har vel etterhvert blitt en klassiker dette, og med diverse remvarianter kan den jo brukes til "alt"! :)

Liten tvil om hvilken klokke du kommer til å ha på armen i helgen.
Grattis med en flott og meget anvendelig klokke.

Gratulerer så mye med flott PO;)
Håper den stod til forventningene og at størrelsen ikke var alt for skremmende!:D

Slit'an:razz:

Jøssemeg og fyttiflate så digg.
Haft den på armen selv en gang eller tre, første gang var svært så magisk men slo den fra meg av den enkle grund at karl'n jeg lånte den av var 2m høy (og det er ikke jeg) - så tenkte lenge at jeg nok er en 42mm-mann.
Men er slettes ikke sikker heller, her liker vi begge tydelig moren og datteren. :cool:

Grattis med et utrolig pent og allsidig ut. Finest på lenke spør du meg, men moro å variere litt, sikkert. :)
Og størrelsen ser helt perfekt ut!

Gratulerer med en utrolig flott klokke! Artig å se at det ble denne etter all spekuleringen din rundt klokke. Bra valg!

Gratulerer med en flott klokke. I mine øyne er det helt riktig størrelse til deg. Du har underarmer til å kunne bruke 45mm, og 42mm ville kanskje til og med blitt litt for lite for deg.

Gratulerer! I mine øyne er PO cal 2500 en klassiker, og dette var et riktig flott eksemplar.
Slit `an :cool:

Gratulerer, imponerende stamina gir resultater her! Strålende valg av PO, og for deg ser størrelsen ut til å være spot on også :)