Event: Urmaker Jacobsen 19.09 (Sinn, Breitling, MeisterSinger, Grand Seiko, Ressence)

Fikk dessverre ikke dratt siden kona av uforståelige grunner heller ville gå på kino når vi først hadde barnevakt, enn å bli med meg på klokke-kveld i Lillestrøm. Men vil gjerne se bilder!!

Likte denne godt
XH0jRAM.jpg

Kanskje ikke noe for klubbene dine @Thomas84?

Redigert av en moderator:
Ver en veldig hyggelige kveld med hyggelige folk og jaggu fikk man ikke se mye fint også. Hyggelig og få koblet noen navn med ansikt også. Og om ikke det var nok fikk jeg også "gleden" av og betale lønna til en av parkeringsvaktene også, for hele 2 min over tiden. Men som sagt, gjevnt over en fin kveld :)

Ver en veldig hyggelige kveld med hyggelige folk og jaggu fikk man ikke se mye fint også. Hyggelig og få koblet noen navn med ansikt også. Og om ikke det var nok fikk jeg også "gleden" av og betale lønna til en av parkeringsvaktene også, for hele 2 min over tiden. Men som sagt, gjevnt over en fin kveld :)

De har vel ikke lov å gi bot for 2 min overtid? Trodde grensa lå på 3 min..

Den er kjip! Men sånn her slipper du unna;)

Parkeringsvakten.no: Motorhavari

Skal prøve og ta kontakt med dem i morgen. Men regner med at det bare blir og bite i det sure eplet og betale. Syns dog det er dyre dommer for et par min, 760,-

Skal prøve og ta kontakt med dem i morgen. Men regner med at det bare blir og bite i det sure eplet og betale. Syns dog det er dyre dommer for et par min, 760,-

Hvis du er bøtelagt av privat selskap, må du ikke finne på å betale før du har klaget. Er det offentlig selskap, må du betale først, deretter klage.. Ikke gi fra deg penga, la svina jobbe litt for dinarene;)