- Medlem
- 6. des. 2013
I bassenget og i havet. Havet på Kypros er superklart.
Jeg mottok i går en blå Everest reim. Etter å ha fått den på klokken var det utrolig tungt å vri bezelen på klokken, kontra det å vri den når den står på lenke. Det er snakk om en 114060. Andre som har opplevd det samme? Virker nesten som at reimen presser opp mot bezelen, som gjør at den går utrolig tregt rundt.
Samme her, tight fit men ikke noe problem med bezel - som @Loevhagen foreslår sammenlign med bilder av andre på nett. Kanskje den kun trenger å "skli inn under bezel" litt hvis den klyper nå.ikke noe prob med min 114060, men den er jo veldig nærme, så skal ikke mye produksjonsavvik til...
@Jon Henrik - fremdeles ingen reimer tilgjengelig for Datejust2, 21mm lugsize?
Tipper @Loevhagen kan hjelpe deg her, da han har paret sammen mye rart av lenker og remmer på sine Rolex siste tidenJeg har en gmt TT 82-modell. Tenkte å kjøpe en reim eller to. Vil de passe min modell? Vurderer saddle-tan lærreim evt en svart gummireim. Har ikke sett så mange bilder av disse kombinasjonene og er litt usikker om det ser bra ut
Har kjøpt svart Everest fra TS-shopen. Tiltenkt 16570 Polar (uten lug holes). Får ikke den festet den lengste tungen av remmen (altså kl 6) til kassen. Dersom jeg fester baretten på en side er det umulig å feste den på motsatt side. Virker som hullene i remmen er feilplassert ift hullene i kassen. Hva gjør jeg feil? Den andre delen fikk jeg festet uten problemer. Noen tips? @Loevhagen @Jon Henrik På forhånd takk for svar!
1-2mm? DA er det noe feil.Forstår at det skal være tight fit, måtte bruke en del kraft for å første del på plass. Dog, med full press på remmen samtidig som jeg drar baretten med barettverktøy i riktig retning (inn mot kassen) er baretten fortsatt ca 1-2 mm fra hullet.