- Medlem
- 6. des. 2013
Ingen (yeah, right) her inne kjøper et armbåndsur for #invisterings-årsaker, så jo dårligere verdien holdes etter at armbåndsuret er tatt ut - jo mer cred får man. Øh.Ok, det var synd, men shit au
Ingen (yeah, right) her inne kjøper et armbåndsur for #invisterings-årsaker, så jo dårligere verdien holdes etter at armbåndsuret er tatt ut - jo mer cred får man. Øh.Ok, det var synd, men shit au
Ingen (yeah, right) her inne kjøper et armbåndsur for #invisterings-årsaker, så jo dårligere verdien holdes etter at armbåndsuret er tatt ut - jo mer cred får man. Øh.
Enig i det, det er klokkegleden som teller, men skader selvfølgelig ikke om verdien synker som en stein. Har nettopp kjøpt men en butikk ny datejust 41, fluted, så noen skarpskodd investor kan jeg ikke skryte på meg å være
Jeg ville satt meg opp på liste på Sub hvis det er den du vil ha og kun velger den andre utfra tilgjengelighet. Velger du riktig AD så tror jeg ikke ventetiden er uoverkommelig. Tror nok du må vente på Explorer også. Reiser du noe kan det hende AD har den i utstilling også selv om det tømmes fort ute også. Prøv å være med på en gtg eller møt noen slik at du får prøvd begge modellene. Så får du sett hvilken som passer for deg.
Ellers vil jeg bare si GMT viser er aldri i veien eller feil spør du meg.
Ta deg en tur innom nærmeste AD og bygg opp en relasjon. Tenker forhandlerne blir nedrent av tlf og mail. Gå innom og prat med dem og fortell litt hva du tenker. Så får du nok kommet på ei liste etterhvert.Det har du rett i, øverste på listen er nok submarinern, så blir nok å velge etter tilgjengelighet.
Jeg har hatt en runde med noen AD, og får vare beskjed om at listen er stengt, så får i praksis ikke satt meg opp....
Har du forslag til AD?
Har fått med meg at mange synes denne er stor.
Jeg har idag en certina DS Action Diver i titan, og denne synes jeg er veldig bra.
Klarer ikke å finne gode nok tekniske data for sammenligning, noen som Kjenner til dette.
Kan se ut som om exploreren ikke er større en certinan ihvertfall ?
Den glatte bezelen kler IMHO heller ikke hairlines spesielt godt, så jeg ville kanskje valgt noe annet til allround beater.
Om du ser på Kagge sin Explorer så ser du at den tåler slikt veldig bra , og det kler klokken med bruksmerker . Er jo litt av poenget . Polerte toolwatches derimot har eg større problemer med
Ta deg en tur innom nærmeste AD og bygg opp en relasjon. Tenker forhandlerne blir nedrent av tlf og mail. Gå innom og prat med dem og fortell litt hva du tenker. Så får du nok kommet på ei liste etterhvert.
Presset er alltid størst i de større byene vil jeg tro. Bonusen med å besøke AD er å fikle på og få prøvet mange andre herligheter også.