Er en "forbruker" i sin fulleste forstand, enten det er pc´er, biler eller klokker. Derav jeg ser etter en bruks sub i en litt mer bokstavlig betydning. Det jeg kunne tenkt meg å komme over er "Særdeles" godt brukt og borderline hærpede submarinere, enten Rolex eller Tudor. Uten esker, uten papirer, brukt til randen av destruksjon, langt fra velholdte. Men ikke så ødelagte at de er skrap. Da jeg tenker ei Rolex Submariner kanskje overlever 1-2 år på armen med ei nato reim. Derav at jeg ikke føler helt for å betale 30-70 tusen for ei klokke som sannsynligvis skrotes relativt kjapt. Men hvor kan man komme over slike klokker, de fleste overhaler, servicer og tar godt vare på sine, de som ikke gjør det kaster de vel sikkert før de nærmer seg min bruks stand.
Grunnn til jeg legger ut et innlegg her igjen er fordi jeg har kastet tredje klokka mi på et halvår nå. Eneste jeg ikke har kasta er vel G-shocken, men er på min tredje av samme modellen der og.
Noen tips til hvor man kan komme over godt slitte nesten oppbrukte Rolexer/Tudor? Har fulgt med siste 2 åra i diverse miljø og forum, men er dårlig med de dårligholdte klokkene.
Kanskje det er noen som har gjemt bort gamle synder i en skuffe av de som er her inne kanskje? Lyst å bli kvitt de uten at folk får vite det
Grunnn til jeg legger ut et innlegg her igjen er fordi jeg har kastet tredje klokka mi på et halvår nå. Eneste jeg ikke har kasta er vel G-shocken, men er på min tredje av samme modellen der og.
Noen tips til hvor man kan komme over godt slitte nesten oppbrukte Rolexer/Tudor? Har fulgt med siste 2 åra i diverse miljø og forum, men er dårlig med de dårligholdte klokkene.
Kanskje det er noen som har gjemt bort gamle synder i en skuffe av de som er her inne kanskje? Lyst å bli kvitt de uten at folk får vite det