Dagens LP Min fars gamle LP ;) Shine On You..fy pøken så bra sang.
Leon Medlem 22. nov. 2010 Innlegg 462 Sted Bergen/Stavanger 25. des. 2012 #21 Dagens LP Min fars gamle LP Shine On You..fy pøken så bra sang.
Tore Medlem 7. des. 2010 Innlegg 3.850 Sted Bergen 25. des. 2012 #22 Bra cover også. Ikke noe bildemaipulering den gangen. Det er faktisk en stuntmann som de satte fyr på.
Bra cover også. Ikke noe bildemaipulering den gangen. Det er faktisk en stuntmann som de satte fyr på.
Leon Medlem 22. nov. 2010 Innlegg 462 Sted Bergen/Stavanger 25. des. 2012 #23 Tore skrev: Bra cover også. Ikke noe bildemaipulering den gangen. Det er faktisk en stuntmann som de satte fyr på. Klikk for å utvide... Ja jeg så en dokumentar om dette bildet Han stuntmannnen ble også intervjuet. Utrolig stilig cover! Cover art er fantastisik..
Tore skrev: Bra cover også. Ikke noe bildemaipulering den gangen. Det er faktisk en stuntmann som de satte fyr på. Klikk for å utvide... Ja jeg så en dokumentar om dette bildet Han stuntmannnen ble også intervjuet. Utrolig stilig cover! Cover art er fantastisik..
Chalshus Medlem 3. des. 2010 Innlegg 1.406 Sted Vestfold 6. jan. 2013 #24 Rett fra service i Tyskland. Etter omtrent et minutts spilling sier det tchjsssssssss og så velter det ut røyk. Lurer på om det var en strømkontakt som ikke satt skikkelig i. Svarte faen!
Rett fra service i Tyskland. Etter omtrent et minutts spilling sier det tchjsssssssss og så velter det ut røyk. Lurer på om det var en strømkontakt som ikke satt skikkelig i. Svarte faen!
Tore Medlem 7. des. 2010 Innlegg 3.850 Sted Bergen 6. jan. 2013 #25 Kudos for at du tar deg bryet med å ta bilde mens røyken velter ut av kverna
Chalshus Medlem 3. des. 2010 Innlegg 1.406 Sted Vestfold 7. jan. 2013 #26 Dette var ingenting i forhold til de få sekundene da det var verst. Tøyken veltet ut at spillern som om det var en røykgranat inni der. Åpnet spillern tidligere idag og det er kun en 2200uf kondis som har røket. Bør være en smal sak å bytte.
Dette var ingenting i forhold til de få sekundene da det var verst. Tøyken veltet ut at spillern som om det var en røykgranat inni der. Åpnet spillern tidligere idag og det er kun en 2200uf kondis som har røket. Bør være en smal sak å bytte.
G Guest571 Guest 7. jan. 2013 #27 Det er dessverre ingen spøk. En kompis røyk en kondisator inne på et lite verksted og etter noen dager var alt av metall dekket av rust.
Det er dessverre ingen spøk. En kompis røyk en kondisator inne på et lite verksted og etter noen dager var alt av metall dekket av rust.