Da jeg merker at det, igjen, blitt tradisjon for luremusing ser jeg meg "nødt" å bidra.
Det skal sis på en gang at dette kommer fra den mørkeste kroken av eBay MED quartz!
Det er en studie i temaet "Vad får du for en håndfull dollar?" (svensk titel på gammel Clint Eastwood)
Bilder kommer innmarsjerende om et par timmer.
::::: EDIT ::::::
Her kommer det rett fra Hongkong ja
Verdien som er oppgitt på $3 er for en gangs skyld ikke noe forsøk på å lure seg gjennom tollen. Det er actual price.
Logoen avslører kanskje allerede her va for enstyggelse som det gjelder.
Nokså diskret foreløpig
På armen, følelsen av armbandet er slettes ikke god.
Plastik, som ikke overlevde lenger enn til trikken hjem
Så et bilde av urverket, selveste hjertet i maskineriet - noe underdimensionert.
Det stod dog ETA .... på batteriet
Med orginal platreimen død så klarte jeg å lirke den på sandnato OG dulte borti et hvitt gjere så here's the wristshot
Anmeldelse skal dere slippe, kandog fortsatt ikke bestemme meg for om den var verdt prisen av en pils på krogen.
75% av moroa med den blir nok det å skrive denne posten.
Det skal sis på en gang at dette kommer fra den mørkeste kroken av eBay MED quartz!
Det er en studie i temaet "Vad får du for en håndfull dollar?" (svensk titel på gammel Clint Eastwood)
Bilder kommer innmarsjerende om et par timmer.
::::: EDIT ::::::
Her kommer det rett fra Hongkong ja
Verdien som er oppgitt på $3 er for en gangs skyld ikke noe forsøk på å lure seg gjennom tollen. Det er actual price.
Logoen avslører kanskje allerede her va for enstyggelse som det gjelder.
Nokså diskret foreløpig
På armen, følelsen av armbandet er slettes ikke god.
Plastik, som ikke overlevde lenger enn til trikken hjem
Så et bilde av urverket, selveste hjertet i maskineriet - noe underdimensionert.
Det stod dog ETA .... på batteriet
Med orginal platreimen død så klarte jeg å lirke den på sandnato OG dulte borti et hvitt gjere så here's the wristshot
Anmeldelse skal dere slippe, kandog fortsatt ikke bestemme meg for om den var verdt prisen av en pils på krogen.
75% av moroa med den blir nok det å skrive denne posten.