"För en handfull dollar" - the Luremus

Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
Da jeg merker at det, igjen, blitt tradisjon for luremusing ser jeg meg "nødt" å bidra.

Det skal sis på en gang at dette kommer fra den mørkeste kroken av eBay MED quartz!

Det er en studie i temaet "Vad får du for en håndfull dollar?" (svensk titel på gammel Clint Eastwood)

Bilder kommer innmarsjerende om et par timmer.

::::: EDIT ::::::

Her kommer det rett fra Hongkong ja
51a7bed0-ff7c-51c4.jpg

Verdien som er oppgitt på $3 er for en gangs skyld ikke noe forsøk på å lure seg gjennom tollen. Det er actual price.
Logoen avslører kanskje allerede her va for enstyggelse som det gjelder.

51a7bed0-ffc7-60a0.jpg

Nokså diskret foreløpig

51a7bed0-fff3-d897.jpg

På armen, følelsen av armbandet er slettes ikke god.
Plastik, som ikke overlevde lenger enn til trikken hjem

51a7bed0-0016-4e2a.jpg

Så et bilde av urverket, selveste hjertet i maskineriet - noe underdimensionert.
Det stod dog ETA .... på batteriet :)

Med orginal platreimen død så klarte jeg å lirke den på sandnato OG dulte borti et hvitt gjere så here's the wristshot

51a7bed0-0069-a292.jpg

Anmeldelse skal dere slippe, kandog fortsatt ikke bestemme meg for om den var verdt prisen av en pils på krogen.
75% av moroa med den blir nok det å skrive denne posten.

Luremus....

;) :D :D :D :D

Edit: Gratulerer.. Med nytt.. Si i fra når det blir batteri bytte jeg spanderer Adam ;) :D :D

Uklart om jeg klarer å gi den den tid og kjærlighet en Quartz-skole skullefortjene.
Det som gir vondest smak er at lev. ikke sender med bruksanvisning men en "HUSK Å GI OSS FEM STJERNERS PÅ eBAY"-instruks.
Blir for å si det sånn ikke fem stjerner fra meg på det

Det må ha vært et lite f5 helve.. mens du ventet på denne. ;)
Gleder meg til fyldig review av denne:D

Veldig flott dressur det der. Kan vi kanskje få se et lume-shot? Snakk om BANG for the bucks...

OH MY GOD! Disse er jo like mye snakket om som GMT Master med hvit skive! Du er utrolig heldig som har klart å slå kloa i en, disse stiger garantert i pris...