Første av sitt slag på sonen

Næææmen, ser man det.....;)
Dette var nice!
Her synes jeg du bør kjøre en omfattende review av klokken, for denne skulle jeg tenkt meg å høre mer om. :cool:

(OG så stiller jeg meg i køen når du skal flippe igjen....)
 
Skvulp skvulp. Regner med å se deg på fjorden til våren. Helst ombord på nautilus sin da strøkne riva-aktige sak;)
 
Denne gjorde seg veldig med blå skive, gratulerer. Pappaen min har den med grå skive i tt. Denne går den en høy gang. Rett og slett lekkert!!
 
Nyyyyyyydelig, gratulerer så mye Sjuli! Skal si YMen så tusen ganger bedre ut med denne skiven, den trengte virkelig den ekstra kontrasten, og dette ble en nydelig kombo. :D
 
Det måtte nesten være så bra for å bli tilgitt lureriet tidligere i dag :D

Gratulerer så mye. Vurderer å selge bilen. Da mangler jeg bare 40' (og en bil dersom man ser strengt på det).
 
Første gang jeg så den nye versjonen av YM var i form av et bilde på Rolex sin hjemmeside, photoshoppet til tusan, ifm Basel 2012. Bildet vekket ikke akkurat begeistring, heller det motsatte. Den blå skiven passet rett og slett ikke klokken IMO.
Men så, i forrige uke var det vel, begynte ekte bilder å dukke opp på de ulike klokkefora world wide. Da ble jeg solgt, og det var ingen vei tilbake :)

Uansett tusen tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger :cool: Etter en halv dag med denne på hånden må jeg meg veldig happy med nyervervelsen!



Men jakten er ikke over. Flere har sikkert sett WTB-annonsen min, neste kjøp ut er forhåpentligvis en Daytona i edelt metall, helst på rem. Det beste hadde vært og fått fatt på en choco fantastico, men det florerer ikke av dem på finn, og uansett er prisen stiv. Dermed utgår denne modellen.

Sonens mest kjente klokkepusher har en ny 18k-variant for salg, men selv den er kostbar. I så fall ryker AP RO, men den ryker kanskje uansett.

Hvorfor? Jo, fordi jeg er i en aktiv periode med små kids og trenger klokker som tåler å brukes. En AP RO skal brukes med andakt fordi finishen og detaljene er så fantastiske - og mottakelige for hairlines.

Etter noen år på baken med flere klokker har jeg forstått at jeg er en fireklokkersmann! Siden Rolex ligger mitt hjerte nærmest, det er der det startet, ser det ut til at jeg igjen er "all in" på merket.

Oppsummert er YM på plass, jeg kunne gjerne tenke meg en sub lv samt en gylden daytona og ... explorer 1 eller gmt-c eller noe annet.


Slike skiver er umulig å få skikkelig frem på bilder. Sikkert bezelen også. Blir den å se på brunt skinn etter hvert? Hadde vært spennende å sett.

Å få livet i skive og bezel frem på bilder er definitivt vanskelig. Men å få se klokken på brunt skinn, tja, jeg tror ikke det men skal aldri si aldri :)

Her synes jeg du bør kjøre en omfattende review av klokken, for denne skulle jeg tenkt meg å høre mer om. :cool:

(OG så stiller jeg meg i køen når du skal flippe igjen....)

Hehe...da står du først i køen om maks en måneds tid ;)
Skal se om jeg rekker å lage en review - om en stund. Sliter med tidsklemma både på ukedager og helger fremover.

Skvulp skvulp. Regner med å se deg på fjorden til våren. Helst ombord på nautilus sin da strøkne riva-aktige sak;)

Tror nok den kler bedre en høvelig oppsizet Fairline med flybridge ;)

Denne gjorde seg veldig med blå skive, gratulerer. Pappaen min har den med grå skive i tt. Denne går den en høy gang. Rett og slett lekkert!!

Enig :)
For de som husker det har jeg hatt en YM før, med platinaskive. Utrolig lekker sak en fin sommerdag, med et herlig lysspill i skiven. Den nye kommer absolutt ikke til kort med sin dype blåfarge!
 
Det måtte nesten være så bra for å bli tilgitt lureriet tidligere i dag :D

Gratulerer så mye. Vurderer å selge bilen. Da mangler jeg bare 40' (og en bil dersom man ser strengt på det).

Hahaha..tusen takk!
Behold bilden, du, og sett av litt ekstra på sparekontoen den neste tiden så er du der plutselig :)
 
Må bare gratulere igjen Sjuli, for nå har jeg nettopp hatt den på armen (var innom Bjerke i Bergen). Som forventet var den helt rå. Skiven er flott, men det er ikke den alene som gjør det. Det er kombinasjonen med bezelen som er så bra. Det første jeg tenkte på var sjø sjø sjø, så den kler navnet mye bedre enn forgjengeren. Jeg liker den gamle også, en mer diskret klokke med flott lysspill i skiven, men denne var rett og slett utrolig flott. Jeg har fremdeles problemer med polerte midtledd, men det passer såpass bra på denne klokken at jeg fint kunne levd med det ;)
 
Gratulerer med en fersk og fin YM:)

Skiven var nydelig, men blåfargen var mørkere en denne:confused:
peacock.jpg
 
Dette var bare vakkert Sjuli, rett og slett vakkert. Bezelen i seg selv er nok til å rettferdiggjøre kjøpet:). Uret blir mye mer tilstedeværende med blå skive. Gratulerer!!
 
Lækkert!

....tror ikke jeg behøver skrive mer - rett og slett bare lækkert:D
 
Redigert:
Gratulerer Sjuli! Den der blir finere for hver gang jeg ser den. Elsker at de har byttet ut endeleddene på den nye modellen og :D Skiven er fabelaktig, og jeg er en av dem som liker de polerte midtleddene!
Lekker og sporty på en gang!