Første bidrag fra 730

Takk!

Utrolig kjekt med så mange svar og velkomsthilsner :)

Også kjekt å se at andre er enig med meg i at klokken er pen. Ikke at det er det viktigste, men uansett kjekt å høre!
Første gang jeg har prøvd meg som fotograf så det er morsomt at folk også likte bildene. Må si meg virkelig fornøyd med dette foran peisen, fikk frem klokken på en fin måte!

Dette kommer til å koste.
 
Redigert:
Ny for meg den der, flott ur rett og slett. Velkommen her skal du være, du vet det ike helt enda men dette er noe av det gøyeste og dyreste du har kastet deg ut i. :p
 
Det gjør det, tro meg! Jeg legger inn "sjekk 730 sin klokkesamling" på outlook kalenderen, med påminnelse 8. nov. 2013 :D

Hehe! Målsetning er vel mer å ikke havne der ;) men det er alltid et men
 
Det det var en ukjent Longines for meg, men dæven den var virkelig lekker. Gratulerer og velkommen til sonen!

Oj, den Longines-en har jeg ikke sett før. Den var da usedvanlig pen? Grattis!

Samme her: Ikke sett den før og den var særdeles flott. Gratulerer!

Gratulerer med en (for meg ukjent) flott Longines. :) Som du allerede skjønner kommer dette til å bli dyrt for deg.

Ny for meg den der, flott ur rett og slett. Velkommen her skal du være, du vet det ike helt enda men dette er noe av det gøyeste og dyreste du har kastet deg ut i. :p

Så gøy å da kanskje bidra med noe nytt! Er til nå og skal bruke den skikkelig for første gang i morgen!
Merker allikevel at det tar litt tid å venne seg til ny armpryd.
 
Den var flott! Ligner på noen av de Hamilton-modellene som er populære, bare at denne var ekstremt mye penere i min bok :D Gratulerer så mye!

Er liksom de jeg har sammenlignet med også. Mye likheter og valget var vel litt tilfeldig. Var vanskelig å kjøpe klokke :p
Velger vel den som du tror kan gi deg det lille ekstra.
 
Gratulerer med ditt første veloverveide innkjøp av klokke og flere kommer..Garantert..;)
Flott allround ur som går til det meste.
 
Utrolig fin løsning på dag/dato og chrono - rett og slett kjempefin klokke. Gratulerer! :)