Har lenge lusket rundt på forumet og stadig blitt mer fasinert av mekaniske ur. Første uret mitt ble en Orient Mako, godt fornøyd med den og trodde derfor det skulle ta en stund før kjøpelysten kom tilbake igjen.. Den gang ei.. Gikk ikke mer en 2mnd før to nye ur ble bestilt, og denne gangen blir det med unboxing! Nå, over til bildene:
Er det plass til to ur i denne da?
Klart det, den ene er jo husløs!
Hva gjemmer seg i plasten?
En Orient power reserve
Tatt prisen i betraktning er jeg godt fornøyd med uret, det er ment som et ur til litt finere anledninger. Det kan diskuteres hvor pent skeleton på skiven er, men ingeniøren i meg liker det! Synes at remmen føles veldig billig, og den vil nok bli byttet ut. Noen som har tips til en god skinn rem?
Regner med det fleste skjønner hva som gjemmer seg i Seikoboksen
En Orange Monster, selvsagt! Videre forklaring om uret er vel i grunn ikke noe vits, utenom at jeg liker den svært godt!
Så noen wrist shots:
Til slutt, unboxing er gøyere enn jeg hadde trodd! Gleder meg allerede til neste gang.
Er det plass til to ur i denne da?
Klart det, den ene er jo husløs!
Hva gjemmer seg i plasten?
En Orient power reserve
Tatt prisen i betraktning er jeg godt fornøyd med uret, det er ment som et ur til litt finere anledninger. Det kan diskuteres hvor pent skeleton på skiven er, men ingeniøren i meg liker det! Synes at remmen føles veldig billig, og den vil nok bli byttet ut. Noen som har tips til en god skinn rem?
Regner med det fleste skjønner hva som gjemmer seg i Seikoboksen
En Orange Monster, selvsagt! Videre forklaring om uret er vel i grunn ikke noe vits, utenom at jeg liker den svært godt!
Så noen wrist shots:
Til slutt, unboxing er gøyere enn jeg hadde trodd! Gleder meg allerede til neste gang.