Første Rolex

Du skal selvsagt ha deg en skvett ny Sub med dato.

Dato blir du fort avhengig av, og cyclopsen er jo mye av sjarmen med Rolex.
Butikkny fordi du planlegger uansett å ha denne klokken resten av livet, ikke sant?;)

Har egentlig tenkt på å ha den resten av livet, så jeg vurderer ny. Planen er å starte med en submariner, og etter det gå for en omega speedmaster. Vintage rolex frister også :)

Takk for hjelpen hittil. Dere TS-folk er herlige!
 
Hei. Jeg får slenge meg på denne tråden for å få noen tips fra dere som besitter litt kunnskap. Jeg har lenge siklet på en Rolex 16610, men sliter med å finne en godt brukt som samtidig er komplett. De som kommer her på forumet blir solgt med engang. Hvis dere kun skulle hatt en Rolex, ville dere valgt 16610 med dato, eller 116610. Unnskyld hvis jeg spør dumt, men hva står "LN" for bak en klokkemodell?
 
Hei. Jeg får slenge meg på denne tråden for å få noen tips fra dere som besitter litt kunnskap. Jeg har lenge siklet på en Rolex 16610, men sliter med å finne en godt brukt som samtidig er komplett. De som kommer her på forumet blir solgt med engang. Hvis dere kun skulle hatt en Rolex, ville dere valgt 16610 med dato, eller 116610. Unnskyld hvis jeg spør dumt, men hva står "LN" for bak en klokkemodell?

LN står for Lunette Noir - Sort bezelinnlegg.
16610 eller 116610 blir bare en smakssak - du kan uansett ikke velge feil...;)