Jeg har hatt skrekkelig mange klokker de siste årene 4 årene. Begynner nok å nærme seg 50. De aller fleste har jeg kjøpt brukte gjennom tidssonen og finn.no, foruten i begynnelsen da jeg kjøpte nye klokker på Amazon og eBay, men da i helt andre prisklasser. Som uhelbredelig flipper har jeg tenkt at tapet blir for stort ved å kjøpe splitter ny klokke, ettersom sannsynligheten for at den blir lenger enn noen månder er minimal. Men for en stund siden fikk jeg et tips av en annen medasylant her inne. Riktignok gjaldt det en klokke som jeg aldri har fått øynene opp for før det plutselig ble aktuelt å kjøpe en. Men etter å ha latt meg forføre av en haug med reviews var jeg klar for bestilling. Og plutselig dukket den opp...
BLNR - kongetøff klokke
Forferdelig mye plast å pille av!
Og i dagslys...
Nå hører det med til historien at jeg solgte min strøkne 16710 for å finansiere denne herligheten. Akkurat DET har jeg begynt å lure på om ikke var så lurt - men gøy med splitter ny klokke likevel da
BLNR - kongetøff klokke
Forferdelig mye plast å pille av!
Og i dagslys...
Nå hører det med til historien at jeg solgte min strøkne 16710 for å finansiere denne herligheten. Akkurat DET har jeg begynt å lure på om ikke var så lurt - men gøy med splitter ny klokke likevel da