Første SUB i hus! bilder :)

Ute å reiser litt, så tar litt tid med bilder her, de kommer så fort jeg får mulighet, som sikkert blir i morgen :)

Gratulerer med en klokke vi ikke har sett bilder av- noen som har nevnt det før meg?

Sånn, da kan jeg si gratulere!

Super "beater" du har fått deg!

La meg fortelle deg en liten hemmelighet....

Jeg ville ut av miljøet en periode, orket ikke klokkestresset liksom....... Krav til dagens, unbox - greier og greier. Jeg gikk veldig inn i meg selv...... Forsøkte å finne roen, og fant ut at jeg bare skulle ha EN bra klokke til alt. Det var en HELT maken til din... Det sier vel alt.

(Det hører nok med til historien at første sprekken kom etter ca to måneder, og to måneder etter det igjen var jeg atter et horologisk vrak).

Pinsemenigheten, Hells Angels, Levende Ord, Sosialistisk Ungdom og Huseiernes Landsforbund. Det de har til felles er at det finnes eksempler på medlemmer som har kommet seg ut av miljøet.

Det har vi ennå ikke sett her på TS. Enten så er du inne og da er du inne 100%! Eller så er du ute, og da går du med Nixon!

Tidsonen, You can check out any time you like, but you can never leave!

Pinsemenigheten, Hells Angels, Levende Ord, Sosialistisk Ungdom og Huseiernes Landsforbund. Det de har til felles er at det finnes eksempler på medlemmer som har kommet seg ut av miljøet.

Det har vi ennå ikke sett her på TS. Enten så er du inne og da er du inne 100%! Eller så er du ute, og da går du med Nixon!

Tidsonen, You can check out any time you like, but you can never leave!

Arild da? Han forlot oss vel?

Gratulerer. Det der er en klokke som jeg liker utrolig godt synes er drit fin, men ikke har helt turt å sette opp på ønskelisten. Får litt guilty pleasure følelse av den.:)

@Mathfjeld: Arild holdt seg vel ikke menge timene borte. Og hva var dette med å max kjøpe en seiko?:p