Gratulerer med ny klokke! Var på nippet til å handle denne selv ;)
Thomas84 Støttemedlem Medlem 14. aug. 2012 Innlegg 2.935 Sted Rælingen 17. jan. 2013 #41 Gratulerer med ny klokke! Var på nippet til å handle denne selv
H HCWL Guest 17. jan. 2013 #42 URskogen skrev: Ja den er meget strøken, er noe plast på kasse og baklokk. Klikk for å utvide... Da tror jeg navnet mitt står oppført i garantikortet
URskogen skrev: Ja den er meget strøken, er noe plast på kasse og baklokk. Klikk for å utvide... Da tror jeg navnet mitt står oppført i garantikortet
URskogen Medlem 9. jan. 2013 Innlegg 25 17. jan. 2013 #43 Artig, du har ikke hatt med den klokken i krigen i hvert fall
URskogen Medlem 9. jan. 2013 Innlegg 25 17. jan. 2013 #44 Thomas84 skrev: Gratulerer med ny klokke! Var på nippet til å handle denne selv Klikk for å utvide... Godt for meg at du bare var på nippet da, hehe.
Thomas84 skrev: Gratulerer med ny klokke! Var på nippet til å handle denne selv Klikk for å utvide... Godt for meg at du bare var på nippet da, hehe.
adamskater Medlem 26. jan. 2012 Innlegg 8.309 Sted Kolbotn 17. jan. 2013 #45 Ser ikke alltid skogen for alle ur i trærne, men dette er kanskje verdens beste ur. Grattis med god vekst i skaugen.
Ser ikke alltid skogen for alle ur i trærne, men dette er kanskje verdens beste ur. Grattis med god vekst i skaugen.
jacek Medlem 3. jan. 2012 Innlegg 2.064 Sted Oslo 17. jan. 2013 #48 Gratulerer og Velkommen... Ikke akuratt en rolig start på karieren din Rolex Sub C.. Er en rå flott klokke.. Gratulerer igjen
Gratulerer og Velkommen... Ikke akuratt en rolig start på karieren din Rolex Sub C.. Er en rå flott klokke.. Gratulerer igjen
Thomas84 Støttemedlem Medlem 14. aug. 2012 Innlegg 2.935 Sted Rælingen 17. jan. 2013 #49 URskogen skrev: Godt for meg at du bare var på nippet da, hehe. Klikk for å utvide... Jepp, var ikke dumt det! Ble Rolex her også, noen plasser nedenfor deg på unboxinga
URskogen skrev: Godt for meg at du bare var på nippet da, hehe. Klikk for å utvide... Jepp, var ikke dumt det! Ble Rolex her også, noen plasser nedenfor deg på unboxinga