Gratulerer med fin fin klokke,samt en nydelig orkide du besitter
Veldig enig i det siste
Grattis med veldig veldig fin klokke. Satt som et skudd!
Gratulerer så mye Den flotteste Zenith modellen out there.
Flott Zenith primero verket er et smykke for øyet!
Super måte å feire leilighetskjøp på! Gratulerer så mye! Tror den blir veldig fin med litt hvite malingaflekker. Spesielt på lugs tror jeg dette gjør seg.
Gratulerer igjen!
Gratulerer med en skikkelig fet klokke! Håper på en sammenligning med PO Chrono etterhvert.
Gratulerer - dette er en kul klokke!
En råstilig Zenith det der, gratulerer så mye!
Grattis med ny Zenith
Gratulerer så mye, flott klokke
Gratulerer!!! Håper jeg ikke fornærmer deg når jeg sier at jeg syns denne er fetere enn den du lot gå!
Denne er bare råkul
Gratulerer så mye!
Gratulerer så mye, Mathfjeld!
Dette var heftig.
Og vakkert, men ikke minst; - solid kvalitet.
Det er så mange som hevder OMEGA Speedmaster (og forsåvidt Rolex Submariner) er urverk man må ha i en "politisk korrekt" samling.
Min enkle mening er; - i et horologisk eierskap bør det så definitivt inkluderes en klokke med Zenith's El Primero. Med den unike historie og den kvalitet verket har, - som overgår det meste av andre automatiske chronographverk "out there". En klassiker.
Nyt herligheten - dette var flott å se!
PS!
Både pennen og kameraet ditt funker utmerket.....
Gratulerer. Godt å se at denne klokken ble værende på sonen.
Gratulerer med flott Zenith
Gratulerer med flott klokke!
Snadder!! Gratulerer
Oi se her ja, nydelig Zenith, gratulerer så mye
Gratulerer, dette er lekkert!
Gratulerer med en nydelig El Primero.
Gratulerer med et skikkelig stilig ur
Grattis med nytt, den er grisetøff!
Gratulerer med ny klokke! Denne satt som et skudd!
Knallklokke, gratulerer
Wow, gratulerer med en av de lekreste klokkene fra Zenith Mathfjeld! Ser helt rå ut på armen, blir bare en større og større fan av Stratos serien!
Gratulerer!
Gratulerer med en übercool klokke.
Grattis!
Helt rå klokke!
Gleder meg til å se denne i levende live...
Den er knalltøff - Gratulerer så mye
Grattis Nydelig klokke spør du meg!!
Jeg blir like glad hver gang noen kjøper seg en Zenith, jeg. Og særlig en El Primero. Kaliberet får mye skryt for sitt utseende, men det er også definitivt den mest sexy kaliberlyden som finnes (kan man si det? Ja, det kan man)
(Og takk for trådanbefaling - Men må innrømme at når jeg har fått det litt på avstand så ser selv jeg galskapen i det (kan man si det? Ja, det kan man))
Gratulerer!
Jøss, har du kjøpt deg ny klokke!?
Tenk, selge en Omega for å kjøpe denne. Regner med at du har noen særdeles gode argumenter for en slik "byttehandel". Ja, utover det at den har et av verdens vakreste og kanskje beste kronografverk, at lenken er fullkommen, og at klokken er så nydelig at jeg føler meg fristet til å si: "Daytona, go home and vogg". Noe jeg selvsagt aldri ville finne på å si.
Veldig synd at du ikke kommer på lørdag. Skulle gjerne trykket litt på de kronografpusherne og kikket litt gjennom baklokket.
Gratulerer så mye, Mathfjeld!
Gratulere så mye med en fiiin klokke. Hvis du en gang sku fall fra 39000 mtr høyde eller bryt lydmuren, så har du i det minste ei klokka som tåler det
Gratulerer. Det er en fantastisk flott klokke.
Mathfjeld der har du funnet god klokka..
Gratulerer med en tøff Zenith!
Ser man det ja! Kan ikke annet enn å bifalle innbyttet ditt her ja. PO9300 er unektlig kul, men dette er jo bare rett og slett nydelig ...Siklet på den selv når jeg så den her på KS. Kom til et godt hjem da i allefall Grattis. Og den MÅ du ha med på neste NURK
Hot shit! Alle bør ha en El Primero i klokkeboksen Grattis med en kul Zenith!
Disse er utrolig fete, siklet et par ganger hos Tidemann... Gratulerer så mye!
Gratulerer med en fantastisk klokke