Første unboxing på lenge...

Gratulerer med fin fin klokke,samt en nydelig orkide du besitter;)

Tusen takk, orkideen er noen dager gammel, pleier ikke vare så mye lenger :p

Veldig enig i det siste :D

hehe, godt alle ikke er enige. Skal ikke rangere verken Zenith eller Omega over hverandre, de har absolutt sine kvaliteter.

Grattis med veldig veldig fin klokke. Satt som et skudd!

Tusen takk, krangler litt med lenken, men tror jeg har funnet riktig lengde nå.

Gratulerer så mye:D Den flotteste Zenith modellen out there.

Tusen takk, lite vits i å si at jeg er helt enig.

Flott Zenith:D primero verket er et smykke for øyet!

Takk, verket er virkelig et smykke. Elsker å titte på det.

Super måte å feire leilighetskjøp på! Gratulerer så mye! Tror den blir veldig fin med litt hvite malingaflekker. Spesielt på lugs tror jeg dette gjør seg.

Gratulerer igjen!

Takk takk.
Dessverre ferdig med malingen, men er alltid litt hamring som skal gjøres. Litt dings gjør seg nok :)

Gratulerer med en skikkelig fet klokke! :cool: Håper på en sammenligning med PO Chrono etterhvert.

Det skal jeg få til. Første inntrykket er jo at Omegaen er en mye renere toolwatch. Jeg ville neppe brukt Zenithen på samme måte som jeg brukte Omegaen (ikke at den ble misbrukt). Men på den andre siden har Zenithen polerte midtledd og kommer til å gjøre jobben som sommerbeater mye bedre enn Omegaen.

Gratulerer - dette er en kul klokke!

Takk. Enig!

En råstilig Zenith det der, gratulerer så mye! :)

Tusen takk Rambis, veldig fornøyd.

Grattis med ny Zenith:cool:

Tusen takk! Gøy å prøve et nytt merke.

Gratulerer så mye, flott klokke :)

Tusen takk Eirik!

Gratulerer!!! Håper jeg ikke fornærmer deg når jeg sier at jeg syns denne er fetere enn den du lot gå!

Det gjør du absolutt ikke, som nevnt har de sine verdier, men Zenithen nærmer seg Omegaen med stormskritt.

Denne er bare råkul :D

Gratulerer så mye!

Tusen takk. Jeg er naturligvis helt enig!

Gratulerer så mye, Mathfjeld!
Dette var heftig.
Og vakkert, men ikke minst; - solid kvalitet.

Det er så mange som hevder OMEGA Speedmaster (og forsåvidt Rolex Submariner) er urverk man ha i en "politisk korrekt" samling.
Min enkle mening er; - i et horologisk eierskap bør det så definitivt inkluderes en klokke med Zenith's El Primero. Med den unike historie og den kvalitet verket har, - som overgår det meste av andre automatiske chronographverk "out there". En klassiker.

Nyt herligheten - dette var flott å se! :cool:

PS!
Både pennen og kameraet ditt funker utmerket.....

Tusen takk Moore! En El Primero var absolutt på tide i samlingen. Har jo vært innom et par IWC`r og Rolexer, men dette er nok i denne prisklassen hakket over noe jeg har hatt før. Selvom min IWC Da Vinci hadde en Flyback chronograph er det en helt annen følelse å både opperere chronographen og å trekke den.

Gleder meg veldig til å bli bedre kjent med dette kunstverket.

Takk igjen :)

Gratulerer. Godt å se at denne klokken ble værende på sonen. :)

Takk.
Når jeg fikk nyss om at denne lå til salgs slet jeg veldig med nattesøvnen, den er nå på plass igjen :)

Gratulerer med flott Zenith:D

Gratulerer med flott klokke!

Snadder!! Gratulerer :)

Oi se her ja, nydelig Zenith, gratulerer så mye

Gratulerer, dette er lekkert!

Gratulerer med en nydelig El Primero.

Gratulerer med et skikkelig stilig ur:)

Grattis med nytt, den er grisetøff!

Gratulerer med ny klokke! Denne satt som et skudd!

Tusen takk alle sammen! Det varmer :)

Knallklokke, gratulerer :D

Takk, takk!

Wow, gratulerer med en av de lekreste klokkene fra Zenith Mathfjeld! Ser helt rå ut på armen, blir bare en større og større fan av Stratos serien! :)

Jeg også, dette er et av fler impulskjøp som klaffer! Synes den ser bedre og bedre ut for hver gang jeg titter ned på armen :) Dette blir bra.

Takk :)

Gratulerer med en übercool klokke.

Danke!

Grattis!

Helt rå klokke!
Gleder meg til å se denne i levende live...

Takk!
Det får du nok muligheten til å gjøre!

Den er knalltøff - Gratulerer så mye :D

Takk :)

Grattis:) Nydelig klokke spør du meg!!

Enig!

Jeg blir like glad hver gang noen kjøper seg en Zenith, jeg. Og særlig en El Primero. Kaliberet får mye skryt for sitt utseende, men det er også definitivt den mest sexy kaliberlyden som finnes (kan man si det? Ja, det kan man)

(Og takk for trådanbefaling - Men må innrømme at når jeg har fått det litt på avstand så ser selv jeg galskapen i det (kan man si det? Ja, det kan man))

Godt du ser galskapen først nå som du er ferdig, for det er virkelig en lærerik tråd som kommer til å være til insporasjon og lære her inne i flere år fremover.

Hyggelig å høre at unboxingen min gleder andre enn bare meg selv. Aldri trekt en "smoothere" klokke før, absolutt ikke min siste El Primero!

Takk.

Jøss, har du kjøpt deg ny klokke!?

Tenk, selge en Omega for å kjøpe denne. Regner med at du har noen særdeles gode argumenter for en slik "byttehandel". Ja, utover det at den har et av verdens vakreste og kanskje beste kronografverk, at lenken er fullkommen, og at klokken er så nydelig at jeg føler meg fristet til å si: "Daytona, go home and vogg". Noe jeg selvsagt aldri ville finne på å si.

Veldig synd at du ikke kommer på lørdag. Skulle gjerne trykket litt på de kronografpusherne og kikket litt gjennom baklokket.

Gratulerer så mye, Mathfjeld!

Tusen takk MM, både for gratulasjonen og for dyttet jeg fikk til å ta dette steget. Jeg var veldig usikker helt til jeg leste din analyse av klokken, da stod det klart for meg.

Omegaen har gitt meg veldig mye klokkeglede, men nye ting må prøves, og når kapital ikke er tilgjengelig må andre gleder ryke!

Takk

Gratulere så mye med en fiiin klokke. Hvis du en gang sku fall fra 39000 mtr høyde eller bryt lydmuren, så har du i det minste ei klokka som tåler det :)

Tuusen takk! Ja, da slipper jeg å bekymre meg for klokken. Ingen som har solgt med luftballong ennå, så enn så lenge får den kjede seg på armen min! Inntill jeg virkelig går på trynet :)

:)

Gratulerer. Det er en fantastisk flott klokke.

Tusen takk Hopalong, klokken er virkelig som du så enkelt sier det; fantastisk!

Mathfjeld der har du funnet god klokka.. :) ;) ;)

Takk, denne skal nytes i sommer.

Gratulerer med en tøff Zenith!:D

Takk Raymond!

Ser man det ja! Kan ikke annet enn å bifalle innbyttet ditt her ja. PO9300 er unektlig kul, men dette er jo bare rett og slett nydelig ...Siklet på den selv når jeg så den her på KS. Kom til et godt hjem da i allefall:D Grattis. Og den MÅ du ha med på neste NURK

Har vært litt fraværende de siste gangene, men neste gang jeg kommer skal denne absolutt få være med. Helt enig i ressonementet ditt, dette blir en hyggelig bekjentskap.

Hot shit! Alle bør ha en El Primero i klokkeboksen:cool: Grattis med en kul Zenith!

Tusen takk, kunne ikke vært mer enig!

Disse er utrolig fete, siklet et par ganger hos Tidemann... Gratulerer så mye!

Aldri sett denne live før klokken var på armen, heldigvis en god match!

Gratulerer med en fantastisk klokke :)

Tusen takk!

Da fant jeg også denne tråden. Gratulerer med Heftig chrono! Sannsynligvis et sjeldnere syn rundt omkring enn klokken den erstatter. Digger Zenith!