første unboxing på TS

Medlem
6. mars 2011
Hei,

drister meg til å legge ut dagens unboxing av min første mekaniske klokke.

Har fulgt med på TS daglig i en måned nå, da klokkefetisjen fra jeg var yngre har blusset opp kraftig i det siste. At man har funnet seg et forum med likesinnede hjelper ikke akkurat!

Dagens pakke ble kjøpt på ebay, og unboxinga foregikk i bilen fordi jeg var så ivrig :)

Beklager dårlige og små bilder, får bli bedre neste gang.

64988420.th.jpg

Her har tollvesenet vært å kost seg ja.

11041593.th.jpg

98422321.th.jpg

Seiko? Tadashii!

18967584.th.jpg

62018380.jpg

31086263.jpg

Kjapp WS før gummireima ble forkasta.

95489344.jpg

Og over på NATO :)

Personelig unboxer jeg alltid i bilen, men jeg beundrer alle som klarer og la være.
Gratulerer forresten med en flott Seiko diver, det blir aldri feil:D

Grattis med flott Seiko!
Dette lover godt på alle måter. Flere ur vil helt sikkert supplere denne, og etterhvert vil nok multitaskingen (og utålmodigheten) din nå nye høyder, der unboxing tas kjørende, eventuelt mellom rødt og grønt i lyskrysset....
:D

Grattis :) Første unboxingen skjer, som regel, i bilen når man har vært og hentet pakke/kjøpt klokke hos AD ;)

Deretter tar man andre unboxing hjemme, hvor man tar bilder :)

Takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger :)

Seikoen er ment å gjøre vente/sparetida litt lettere før det blir et noe større kjøp til forhåpentligvis sommeren ;)

Velkommen til forumet, bj0rnen :)

Gratulerer med en tøff Seiko.

Det blir downhill herfra, det kan jeg love deg. Snart knarker du piller i grov angst og overtaler deg selv om at du ikke er like galen som oss andre :D

Gratulerer! Veldig kul på Nato!:D

Takk! Behagelig og :)

Jeg digger de diverene!! Grattis!
Større bilder neste gang pleeeease ;)

Hehe, takk, det blir større bilder ja!

Velkommen til forumet, bj0rnen :)

Gratulerer med en tøff Seiko.

Det blir downhill herfra, det kan jeg love deg. Snart knarker du piller i grov angst og overtaler deg selv om at du ikke er like galen som oss andre :D

Takk for hyggelig velkomst :) tror kanskje det forumet her er god medisin mot angsten du nevner, siden det hele tiden er noen andre som tar galskapen til nye dimensjoner :)

------------------------

Igår hadde samboern bursdag, og hun hadde faktisk ønsket seg en klokke! Merker at hun muligens er begynt å bli smittet av manien. Hun har iallefall uttrykt at seiko divern kommer til å bli lånt.

Budsjettet i år strakk til

bildei.jpg

Victorinox dame-diver. Ikke noe bling her! Blir nok en brukbar hverdags-beater dette, helt til hun oppdager Rolex ;)

bilde1u.th.jpg

Oblig. WS. Heldigvis falt den i smak :)

Umulig disse bildene, tror jeg må bytte til flickr?