Første unboxing

Medlem
30. juni 2010
Sted
Oslo
Lenge gått å siklet på en ordentlig klokke, lenge sett på brukt submariner og explorer, men ikke helt funnet det jeg lette etter. På jobben går jeg forbi noen omega utstillinger hver dag, og er ofte innom og sikler. Til slutt klarte jeg ikke å holde meg lengre å måtte slå til. Måtte vente noen dager på at den skulle komme fra fabrikken men til slutt kom den.

Seikoen blir pakket ned og en ny venn skal testes ut
IMAG0058.jpg

P1000033.jpg

P1000034.jpg

P1000035.jpg

P1000036.jpg

P1000037.jpg

Utennavn-1.jpg

Dette blir min første ordentlige klokke, blir sikkert mange fine år sammen med den:p

Gratulerer!

Du blir nå et lett offer for "Klokkespotting" i sikkerhetskontrollen på Gardermoen:p

Gratulerer så mye!

Ndure:
Det ligner veldig på en 2222.80.00, som er mekanisk.
Det står også en prislapp på NOK 22.200 på klokken hans, quartz koster rundt 13 K.

Gratulerer!
Klassisk og vakker klokke!
Denne kan du ha resten av livet.

Grattis, dette er en ekte klassiker! Har forgjengeren selv, og er meget fornøyd med det!

Gratulerer så mye med nytt ur. Jeg har en Seamaster Quartz som jeg lenge har ønsket å bytte i en uten batteri, men det er noe med disse urene som gjør at jeg ikke klarer å flippe dem.

Til de som tidligere har lurt på urverket i denne tråden; Det er ikke bare prisen, men også det som står på urskiven som kan gi en pekepinn ;)

Er veldig fornøyd og angrer ikke på min nye klokke :)

Ikke for å flisespikke, men det er modellnummer og ikke prisen

Grattis, dette er en ekte klassiker! Har forgjengeren selv, og er meget fornøyd med det!

Et meget godt valg, har hatt forgjengeren og angrer på at den ble solgt til James Bond.
( eller kanskje det var en hyggelig kar i Drammen, korttidsminnet er dårlig :p