Det er helt skrudd å tenke på hvor raskt denne interessen eskalerer og samtidig hvor mye de «små» gleder betyr. Takk til dere som hver dag bidrar til et givende tidsfordriv
Etter å ha vandret litt i denne TS-jungelen føler jeg for å bidra til litt mer enn bare wristshots.
Å velge hvilken klokke som passer «akkurat meg» er en stor del av gleden. Ved første AD-handel falt valget på Speedy.
Følgende ble verdsatt den gang da:
-Spennende historie for merke og modell
-Anonymitet
-Konsensus hos de lærde
Denne handelen liker jeg å se på som noe videre utviklet. Anonymitet er ikke interessant (hei hei Jante og alt det der) og konsensus hos de lærde er byttet med et noe kontroversielt trekk. Et annet moment kan sees på siste bilde.
Jeg digger det.
Kjør show!
Mitt aller første og nyeste tilskudd i samlingen.
Takk til Urmaker Jørgensen for en veldig hyggelig handel!
Etter å ha vandret litt i denne TS-jungelen føler jeg for å bidra til litt mer enn bare wristshots.
Å velge hvilken klokke som passer «akkurat meg» er en stor del av gleden. Ved første AD-handel falt valget på Speedy.
Følgende ble verdsatt den gang da:
-Spennende historie for merke og modell
-Anonymitet
-Konsensus hos de lærde
Denne handelen liker jeg å se på som noe videre utviklet. Anonymitet er ikke interessant (hei hei Jante og alt det der) og konsensus hos de lærde er byttet med et noe kontroversielt trekk. Et annet moment kan sees på siste bilde.
Jeg digger det.
Kjør show!
Mitt aller første og nyeste tilskudd i samlingen.
Takk til Urmaker Jørgensen for en veldig hyggelig handel!
Redigert: