Første unboxing

Det irriterer meg noe fryktelig at jeg ikke gikk til innkjøp av denne modellen da den var enkel å få tak i. Jeg var vel litt for gjerrig :) Eller kansje var klokka alt for "vanlig". Nå ser jeg det tidløse og klassiske i denne modellen.

+1! Gratulerer :)

Gratulerer med en kjempe flott Omega man ikke ser ofte. Godt du ikke kjøpte den latterlig stygge xxl varianten.

:)

Takk for gratulasjoner!

Gleder meg til å se den på lenken sin. Syns det var en stiv pris med nesten 6000 kr, men satser på at den er verdt det!

Jeg er generelt tilhenger av mesh i perioder. Noen som har noen forslag på 21 mm? Syns det var lite utvalg

Velkommen som Railmaster eier, har hatt en siden 2006. En fantastisk klokke. Noe av det reneste av ur som eksisterer. Bare å gratulere. Kan jeg spørre om pris?

Slenger meg innpå denne og sier stort grattis med en flott Omega!
Den var elegant.

Og i samme slengen; - takk for at du gjorde meg i tvil om hvilken Omega jeg bør ha inn i samlingen min. Har vært svanger med Speedmaster en stund, men ikke "tatt´n helt ut" enda. Og så kommer plutselig en "perfectly sized" Railmaster inn fra sidelinjen og plundrer det til....:cool:

En flott klokke...

med PERFEKT størrelse...

Gratulerer. Den får du mye glede av...

Da var siste lenke til RM hos leverandør i hende :)

50d5628c-2fbf-bdb7.jpg

Takk for alle positive tilbakemeldinger!