Førstemann til 1000

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Der var jeg førstemann til 1000 :D

Takk til Juice og alle Tidssonens medlemmer som har hjulpet meg med å kaste bort så mye tid i løpet av de knappe to siste årene! Dette har blitt et virkelig trivelig sted å henge, og mange av dere møter jeg også fra tid til annen i det virkelige livet.

Siden jeg ble medlem i januar 2008 har følgende ur funnet vei inn i samlingen (i forsøksvis kronologisk rekkefølge) :

Rolex Daytona SS 116520
Tudor Submariner 79090
Seiko Orange Monster
IWC Pilotchrono 3717
Heuer Autavia 11630
Heuer Flyback chrono brukt i det Norske Luftforsvaret
Heuer Autavia 73663
Omega Seamaster DeVille vintage dressur
Rolex Submariner 5513
Seiko SKX007 mod by Yobokies
Omega Planet Ocean
Omega Speedmaster Mark II
Panerai 111
Omega Constellation "Pie-pan" vintage dressur

Av disse er det orange monsteret solgt til et forummedlem, resten av urene har nok grodd ganske godt fast. I tillegg har det vært en serie ur på kortvarig opphold, kun med hensikt for videresalg.

Tror dere alle må ta en stor del av skylden for at jeg har havnet såpass på skråplanet, takk skal dere ha! :D

Gratulerer, Anders.

Nå som det nærmer seg vinterstid så blir det vel ikke akkurat mindre tid på TS :D
Herlig samling :eek:

Grattis med 1000 og en imponerende samling! Når kommer det et familiebilde av nevnte samling?

Gratulerer Anders! Du er en dyktig klokkegalmann som ikke bare viser deg som en entusiast, men en meget hyggelig entusiast :)

Tillykke med de 1000. Til sammenligning kan jeg skrive, at jeg er på 3627 indlæg under 2 år :eek: på det Danske urforum.dk. Men der er også mange flere medlemmer, og dermed flere tråde...

Gratulerer Anders! Det må også sies at du er ikke bare den mest aktive brukeren av Tidssonen, men også en av de som gjør Tidssonen til en så interessant og lærerik side å være (daglig) innom!

Gratulerer Anders!!

Syns du gjør en imponerende "innsats" her på forumet, det er mye interessant og morsomt i postene dine.
Definitivt kvalitet og ikke bare kvantitet. Samlingen din snakker for seg selv, høyst imponerende den også :D
(visste ikke du hadde samlet den på sapass kort tid!)
Har møtt deg noen ganger i "real life" og vil stemme i på at du er en hyggelig entusiast også.
Gleder meg til å følge med i videre poster!

Jonas

Grattis! og takk for mange gode innlegg. Anders er absolutt en WIS som vet å bruke tid på sin hobby ;) Ser frem imot mange innlegg i fremtiden, samt hyggelige møter!

Hvor langt bak deg ligger nummer 2 i antall innlegg? Sikkert et godt stykke kan jeg tenke meg. Som krille skriver hadde det vært gøy å sett et SOTC-bilde også. Leser alltid postene dine med interesse. Gratulerer med de 1000! :D

HerrUr skrev:
Hvor langt bak deg ligger nummer 2 i antall innlegg? Sikkert et godt stykke kan jeg tenke meg. Som krille skriver hadde det vært gøy å sett et SOTC-bilde også. Leser alltid postene dine med interesse. Gratulerer med de 1000! :D
Se her!!

Takk for alle hyggelige ord! Skulle tro jeg var i ferd med å pensjonere meg :mrgreen:

SOTC-bilder er litt skumle, bare denne listen fikk meg til å begynne å regne på hva det har kostet meg. I tillegg var det et par ur i samlingen før jeg ble medlem her. Litt redd for hvordan det skal ta seg ut :D Skal se det an.

Inspirert av flere særdeles skrive- og fotoføre medlemmer i forumet planlegger jeg derimot å skrive en litt utførlig tråd i Galleriet, i håp om å klare å rable ned noen tanker bak valgene jeg har tatt underveis. De har vært vekselvis veloverveide og galopperende spontane. Kanskje kan bilder og tekst gi meg nok klokkeaktivitet til å døyve kjøpelysten for en stakket stund? :eek: ;)

Og nå til de neste 1000 ...

Der var de neste 1000 på plass, du verden som tiden flyr :D

Og du har fremdeles dame. Utrolig!

Gratulerer Anders, du løfter forumet mange hakk alene! Takk!