- Medlem
- 18. jan. 2008
Der var jeg førstemann til 1000
Takk til Juice og alle Tidssonens medlemmer som har hjulpet meg med å kaste bort så mye tid i løpet av de knappe to siste årene! Dette har blitt et virkelig trivelig sted å henge, og mange av dere møter jeg også fra tid til annen i det virkelige livet.
Siden jeg ble medlem i januar 2008 har følgende ur funnet vei inn i samlingen (i forsøksvis kronologisk rekkefølge) :
Rolex Daytona SS 116520
Tudor Submariner 79090
Seiko Orange Monster
IWC Pilotchrono 3717
Heuer Autavia 11630
Heuer Flyback chrono brukt i det Norske Luftforsvaret
Heuer Autavia 73663
Omega Seamaster DeVille vintage dressur
Rolex Submariner 5513
Seiko SKX007 mod by Yobokies
Omega Planet Ocean
Omega Speedmaster Mark II
Panerai 111
Omega Constellation "Pie-pan" vintage dressur
Av disse er det orange monsteret solgt til et forummedlem, resten av urene har nok grodd ganske godt fast. I tillegg har det vært en serie ur på kortvarig opphold, kun med hensikt for videresalg.
Tror dere alle må ta en stor del av skylden for at jeg har havnet såpass på skråplanet, takk skal dere ha!
Takk til Juice og alle Tidssonens medlemmer som har hjulpet meg med å kaste bort så mye tid i løpet av de knappe to siste årene! Dette har blitt et virkelig trivelig sted å henge, og mange av dere møter jeg også fra tid til annen i det virkelige livet.
Siden jeg ble medlem i januar 2008 har følgende ur funnet vei inn i samlingen (i forsøksvis kronologisk rekkefølge) :
Rolex Daytona SS 116520
Tudor Submariner 79090
Seiko Orange Monster
IWC Pilotchrono 3717
Heuer Autavia 11630
Heuer Flyback chrono brukt i det Norske Luftforsvaret
Heuer Autavia 73663
Omega Seamaster DeVille vintage dressur
Rolex Submariner 5513
Seiko SKX007 mod by Yobokies
Omega Planet Ocean
Omega Speedmaster Mark II
Panerai 111
Omega Constellation "Pie-pan" vintage dressur
Av disse er det orange monsteret solgt til et forummedlem, resten av urene har nok grodd ganske godt fast. I tillegg har det vært en serie ur på kortvarig opphold, kun med hensikt for videresalg.
Tror dere alle må ta en stor del av skylden for at jeg har havnet såpass på skråplanet, takk skal dere ha!