Gratulere :)
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 2. feb. 2012 #24 Gratulerer med en klokke som du kommer til å få mye nytte og glede av fremover. Kan ikke bli feil. Og de som heller rusler rundt med quartz enn med OM burde vært "banned" her på TS
Gratulerer med en klokke som du kommer til å få mye nytte og glede av fremover. Kan ikke bli feil. Og de som heller rusler rundt med quartz enn med OM burde vært "banned" her på TS
Timekeeper Medlem 30. mars 2011 Innlegg 3.526 Sted Oslo 2. feb. 2012 #25 Gratulerer med sonens lengste pølse.. Og klassisk sonen beater
TomB Støttemedlem Medlem 25. jan. 2010 Innlegg 4.334 Sted Trondheim 2. feb. 2012 #26 Gratulerer. Jeg har faktisk ikke eid en Seiko i mitt liv. Må vel kjøpe en snart og se om jeg skjønner "tingen" med dem.
Gratulerer. Jeg har faktisk ikke eid en Seiko i mitt liv. Må vel kjøpe en snart og se om jeg skjønner "tingen" med dem.
GrandCarrera Medlem 14. sep. 2011 Innlegg 706 Sted Oslo 2. feb. 2012 #27 Gratulerer! =) Virker som jeg er en av de som må se å kjøpe meg en slik appelsin og se om jeg er en seiko person virker som hele TS enten eier eller har eid et slikt ur...
Gratulerer! =) Virker som jeg er en av de som må se å kjøpe meg en slik appelsin og se om jeg er en seiko person virker som hele TS enten eier eller har eid et slikt ur...
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 3. feb. 2012 #29 Gratulerer, både med monster-pølser og monster.