Tusen takk for det @Nikko !
Kan jeg spørre hvor du står på liste, og når du er forespeilet levering.
I think not.. Sjekk teksten i @Edzilla sitt bilde, sitert her.
Var ingen påstand om løgn, ei heller en spøk. Men tar kritikk for formuleringen Sletting av lister p.d.d. innebærer vel sletting av listen, også i Paris?
Står på liste i Paris. Mener å huske at de forespeilet 2 år da jeg skrev meg på, fikk denne mailen tidligere i år, så synes det er rart om de har sluttet med lister uten å informere potensielle kunder:
"Following your registration on our Chronomètre Bleu waiting list, we would like to inform you that since January 1st 2019, the price is 25 300€ TTC (21 083€ tax free).
Could you please confirm us your interest for this watch in order to update our waiting list ? "
Får håpe du fortsatt får lov til å stå på listen til tross for nye instrukser.
Vanvittig hyggelig de som driver boutiquen i Paris.
Det ser vel dårlig ut, men jeg krysser fingrene for det! Holder dere oppdatert
Jeg hadde nok sendt en mail for å få en oppdatert status. Synd om du evt. rykker tilbake til start.
Bare å krysse fingrene.@Edzilla @Preacher
Herregud så raske de, fikk svar etter ganske nøyaktig seks minutter.
"Dear Sir,
Thank you for your message.
Yes I confirm that M.Journe has decided to reduce the production of the Chronomètre Bleu and that we have close our waiting list.
I can’t confirm you a period but I confirm you that you are well registered on our waiting list."
Jeg tolker responsen slik at jeg fortsatt er på ventelisten, så får vi bare vente å se.
Enn så lenge er det bare å smøre seg i tålmodighet og fortsette å se på de fantastiske bildene som blir postet her!
@Edzilla @Preacher
Herregud så raske de, fikk svar etter ganske nøyaktig seks minutter.
"Dear Sir,
Thank you for your message.
Yes I confirm that M.Journe has decided to reduce the production of the Chronomètre Bleu and that we have close our waiting list.
I can’t confirm you a period but I confirm you that you are well registered on our waiting list."
Jeg tolker responsen slik at jeg fortsatt er på ventelisten, så får vi bare vente å se.
Enn så lenge er det bare å smøre seg i tålmodighet og fortsette å se på de fantastiske bildene som blir postet her!