Fabuna automatisk

Medlem
26. juli 2017
Sted
Bergen
IMG_5533.JPG
IMG_5531.JPG
Hei, har funnet en Fabuna automatic 25 jewels hos min farfar. Likte utseende på den, og har vurdert å bruke den. Skal bytte flixoflex lenken til noe annet. Men, det jeg lurer på er om noen kjenner til merket? Verdien på klokken? Den fungerer fint, dog den går litt for tregt ser jeg etter har brukt den. Har bruksmerker, og glasset kunne trengt en puss. Står også "swiss made", og 10508 på lokket.

Verdien er kanskje opp mot 1000-2000kr. Bruker standard ETA verk 24xx eller 26xx som flere andre arbeidshester i samme periode.

ble solgt en fabuna på tradera for 800kr. En service vil bok koste det dobbelte av urets verdi.

Verdien vil nok ligge i affeksjon ikke i kroner.

Fiks glasset, få den smurt opp og bruk den. Det er en kul klokke uansett.

• Liker
Reaksjoner: Benny og elf
Verdien er kanskje opp mot 1000-2000kr. Bruker standard ETA verk 24xx eller 26xx som flere andre arbeidshester i samme periode.

ble solgt en fabuna på tradera for 800kr. En service vil bok koste det dobbelte av urets verdi.

Verdien vil nok ligge i affeksjon ikke i kroner.

Fiks glasset, få den smurt opp og bruk den. Det er en kul klokke uansett.

Tusen takk for svar og nyttig kunnskap. Fornøyd med klokken, så skal bruke den fremover.

Må jo ha den med fixoflex lenken, det er jo episk kul. Hvis du absolutt ikke vil ha den får du helt sikkert solgt den til noen asylanter her inne. Fin klokke, ErikR er nok spot on hva det gjelder verdi.

• Liker
Reaksjoner: Benny og Mr Davis