Facebook - Ginault

jayeff: Ikke føl at du må forsvare ditt syn på klokken. Liker du den, så kjør på :D

Hehe... Jeg føler ikke at jeg må forsvare det, men liker å fyre opp under litt debatt ;)

Hadde de nå bare vært ute for salg... Det drøyer nok litt før han har shoppen oppe og går.

følelsen klokken gir er vel også viktig?

Dette er det viktigste med klokker for min del, pris og merke kan kanskje utgjøre en viss forskjell her, men det skjer sjelden.

Akkurat nå har jeg brukt en Steinhart MCII i to uker (Koster rundt 5000), jeg er like fornøyd med den som min Daytona f.eks. Den blir faktisk brukt mer.

Ang. homages så eier jeg en selv, noe jeg synes er greit.
Rolex (i dette tilfellet) har drøyd så lenge på det samme designet nå, at jeg synes de burde gjøre noe nytt snart.

...

Ang. homages så eier jeg en selv, noe jeg synes er greit.
Rolex (i dette tilfellet) har drøyd så lenge på det samme designet nå, at jeg synes de burde gjøre noe nytt snart.

I dette tilfellet er jo også designet discontinued... Det eneste det går ut over er bruktprisene, noe de som ønsker seg en sub/sea-dweller bør være glade for :p

I dette tilfellet er jo også designet discontinued... Det eneste det går ut over er bruktprisene, noe de som ønsker seg en sub/sea-dweller bør være glade for :p

En homage/kopi/replica vil nok neppe noensinne overhode påvirke brukprisen til orginalen.

Synest forøvrig klokka var pen, men det er jo fordi orginalen 16610 er nærmest perfekt :)

Andre (inkl meg) vil nok mene dette er en av Rolexs største forcer. :)

Dette er jeg klar over, noe Rolex også er.:p

Jeg har både to subs og en Daytona, så jeg skal ikke si noe dårlig om Rolex.
Men det er vel større sjanse for at Invicta lager et inhouse-verk med tourbillon før Rolex kommer med en helt ny modell.:p