Har blitt stor omegafan etter å ha blitt introdusert for denne interessen for noen år tilbake. Har kjøpt noen klokker, og forsøkt å holde meg på et noen lunde greit prisnivå. Samlingen består i 2 Planet Ocean, Aqua Terra og Ladymatic. Jeg har valgt å kjøpe annen hver til kona. Nå var det min tur, og når jeg så Silver Snoopy Award ble jeg helt bestemt på å få tak i den, selv om den visst nok skulle være utsolgt. Jeg fikk stå først på lista i en butikk, og etter lang ventetid fikk jeg beskjed om at jeg kunne få kjøpe en. På grunn av prisen var jeg i tvil, men jeg valgte å gå for det. Omsider har jeg fått den i hus. Klokka er helt fantastisk, og jeg skulle gjerne tatt den i bruk omgående. Nå når prisene har blitt som de har blitt, får jeg ikke helt den gode følelsen som de andre klokkene gir, jeg klarer ikke helt å forsvare denne opp mot en ganske ordinær familieøkonomi. Jeg er redd denne bare må vurderes å legges ut, til tross for at den i mine øyne ser helt perfekt ut. Her kommer bilder fra unboxingen. Dessverre ingen wristshot, da jeg fortsatt ikke har bestemt meg for om jeg vil beholde den.
Første unboxingen jeg har gjort, helt sikkert ikke siste.
Takk for denne gang!
Første unboxingen jeg har gjort, helt sikkert ikke siste.
Takk for denne gang!