Fake eller ekte?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Medlem
6. april 2015
Hei!

Har en Hublot klokke som jeg fikk i gave for 2 år siden.
Om noen spurte om klokka var ekte svarte jeg alltid med at den var det, selv om jeg ikke visste det :p
Men nå er det på tide å finne ut om den er fake eller ikke.

Er det noen her som kan si om klokka er ekte ut ifra bildet?
Selv mente jeg alltid at den var fake :D:D

takk.

IMG_6462_zpsp0g9ollx.jpg

IMG_6455_zpspn7bamkp.jpg

Hei!

Har en Hublot klokke som jeg fikk i gave for 2 år siden.
Om noen spurte om klokka var ekte svarte jeg alltid med at den var det, selv om jeg ikke visste det :p
Men nå er det på tide å finne ut om den er fake eller ikke.

Er det noen her som kan si om klokka er ekte ut ifra bildet?

takk.

IMG_6462_zpsp0g9ollx.jpg

IMG_6455_zpspn7bamkp.jpg

Personlig synes jeg slike innlegg fort kan betraktes som om spørsmålet egentlig er om uret ser så ekte ut at det kan fremstå som ekte.......
Altså en slags verifisering av ekthet evt. kvaliteten av en fake.

Derfor ingen kommentar utover dette fra meg. :eek:

Pleier du få gaver av personen du fikk denne av, til ca 200.000,-? Om ikke, så VET du jo svaret da før du spør her, og ikke sånn helt innenfor å gå rundt å utgi fake klokker for å være ekte synes nå jeg i allefall.

Det er vel også strengt tatt mulig å resonnere seg fram til svaret. Du skal vel ha en krone eller to på kontoen før du begynner å gi slike gaver. Tenk over om personen du fikk den av pleier å gi gaver til et par hundre tusen ;)

Edit; Ser jeg var litt sent ute med samme svar som over.

Pleier du få gaver av personen du fikk denne av, til ca 200.000,-? Om ikke, så VET du jo svaret da før du spør her, og ikke sånn helt innenfor å gå rundt å utgi fake klokker for å være ekte synes nå jeg i allefall.

Det gjør jeg faktisk. Har tidligere fått ulysse nardin (80.000 kr) som ble bekreftet for å være ekte hos urmaker.
Den Hublot her fikk også fra samme person, derfor tenkte jeg at den kan vær ekte.

Så det du sier er følgende: Jeg hadde en klokke som jeg mente var fake, men jeg sa til alle at den var ekte.... Hvor vil du hen med denne tråden egentlig? Synes hele greia er på kanten...

Ellers burde @Guybrush Threepwood fort kunne vurdere ektheten vil jeg tro.

Redigert av en moderator:
Så fake som den kan bli. Og det ser alle som ikke er kanon dritings...avflasset gullmaling er tøft

1) hiv driten
2) ikke skriv flere suspekte innlegg
3) les & lær her på forumet
4) bruk kunnskapen til å kjøpe deg en ekte klokke som du liker
5) :D

Når det lukter fugl, så er det som regel fugl. Denne her "hubloten" er ikke bare en fake. Men det er faktisk også en dårlig fake.

Status
Stengt for ytterligere svar.